Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Radiatorul de racire: il reparam sau il schimbam cand se crapa?
305 lei
Advanceautovanz
1178
305 lei
Advanceautovanz
1178
Radiator racire motor FORD FOCUS II (DA_) - Cod intern: W20151800 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8127
305 lei
Advanceautovanz
1178
261 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor FORD FOCUS 1,6-2,0TDCI 04- - Cod intern: W20090739 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
335 lei
Autoeshop
8127
Radiator Apa Ford C-Max 1 2003 2004 2005 2006 2007 Minivan 1.6 TDCi CVT (109 hp) 55327 11-544-673
305 lei
Advanceautovanz
1178
261 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor FORD FOCUS II Cabriolet - Cod intern: W20151800 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8127
261 lei
Autoeshop
8127
261 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor FORD FOCUS II limuzina (DA_) - Cod intern: W20090739 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
335 lei
Autoeshop
8127
335 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor FORD FOCUS C-MAX - Cod intern: W20090739 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
335 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor FORD FOCUS II Station Wagon (DA_) - Cod intern: W20090739 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
335 lei
Autoeshop
8127
335 lei
Autoeshop
8127
261 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor VOLVO C70 I cupe - Cod intern: W20090739 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
335 lei
Autoeshop
8127
335 lei
Autoeshop
8127
261 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor VOLVO C70 I cupe - Cod intern: W20090295 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
343 lei
Autoeshop
8127
343 lei
Autoeshop
8127
335 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor FORD C-MAX (DM2) - Cod intern: W20151800 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8127
261 lei
Autoeshop
8127
261 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor MAZDA 3 (BM) - Cod intern: W20151800 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8127
Radiator racire motor MAZDA 3 (BK) - Cod intern: W20151800 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8127
motor g8db ford focus 1
din categoriaRadiator apa
.Radiatorul masinii este cunoscut drept radiator de apa. Acesta este insarcinat cu racirea antigelului din motor, lichid circulat de pompa de apa si de termostat. Radiatorul de apa este in general fabricat din aluminiu si are o suprafata mare de racire. Racirea se face cu aer, angrenat de obicei de un ventilator cuplat la o termocupla. Cand temperatura antigelului depaseste o anumita valoare, termocupla declanseaza ventilatorul care raceste imediat suprafata radiatorului. Radiatoarele se pot sparge, caz in care vom vedea scurgeri de lichid de racire.