Marcă / Model
Audi
543
BMW
4
Hyundai
7
Mazda
1
Mitsubishi
1
Opel
1
Peugeot
19
Porsche
155
Saab
5
Seat
295
Skoda
87
Volkswagen
349
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


![Compresor aer conditionat Audi A4 (2007-2011) [8K2, B8] 1.8 2.0 tdi, tfsi CDNB,CAHA, CAG, CDHA 8KD260805](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-aer-conditionat-audi-a4-2007-2011-8k2/compresor-aer-conditionat-audi-a4-2007-2011-8k2-1c6001077285d0328a4-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor aer conditionat Audi A4 (2007-2011) [8K2, B8] 1.8 2.0 tdi, tfsi CDNB,CAHA, CAG, CDHA 8KD260805
638 lei
EDez
721
![Compresor clima Audi A4 (2007-2011) [8K2, B8] 1.8 2.0 tdi, tfsi CDNB,CAHA, CAG, CDHA 8KD260805](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-audi-a4-2007-2011-8k2-b8-1-8-2-0/compresor-clima-audi-a4-2007-2011-8k2-b8-1-8-2-0-1c6001077285d0328a4-0-0-0-0-0.jpg)
638 lei
EDez
721

Compresor Clima AC Vw Volkswagen Passat B6 B7 CC Seat Leon Audi A4 B8 Motor 1.8 2.0 Benzina TFSI 1K0820808A
499 lei
DezmembrariFrunza
120

499 lei
DezmembrariFrunza
120

Compresor Clima Mitsubishi Space Star Galant 1.8/2.0 Benzina Cod MR315461 LICHIDARE STOC
125 lei
BMWautodez
1222

Compresor Clima AC Mazda 3 CX-3 CX-30 1.8 Skyactive Euro 6 Cod CA500G5AAA08 LICHIDARE STOC
999 lei
BMWautodez
1222

1491 lei
TopTechAuto
2734
![Compresor ac Audi A4 (2007-2011) [8K2, B8] 1.8 2.0 tdi, tfsi CDNB,CAHA, CAG, CDHA 8KD260805](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-ac-audi-a4-2007-2011-8k2-b8-1-8-2-0-tdi/compresor-ac-audi-a4-2007-2011-8k2-b8-1-8-2-0-tdi-1c6001077285d0328a4-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor ac Audi A4 (2007-2011) [8K2, B8] 1.8 2.0 tdi, tfsi CDNB,CAHA, CAG, CDHA 8KD260805
638 lei
EDez
721

599 lei
DezmembrariFrunza
120

Compresor Clima Opel Astra H Zafira B 1.8 Benzina Cod 13217307 LICHIDARE STOC
225 lei
BMWautodez
1222

Compresor Clima AC Bmw E46 X3 E83 1.8/2.0 Benzina Cod 6908660 LICHIDARE STOC
149 lei
BMWautodez
1222
motor a4 b8 1.8
din categoriaCompresor AC
.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.