Marcă / Model
Alfa Romeo
180
Chrysler
47
Citroen
285
Fiat
375
Iveco
374
Lancia
79
Opel
131
Peugeot
285
Renault
199
Volvo
54
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


65 lei
TopTechAuto
2734

61 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Febi Bilstein PEUGEOT BOXER platou / sasiu (ZCT_) 2000-2002 - 21003
65 lei
TopTechAuto
2734

65 lei
TopTechAuto
2734

61 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Swag CITROËN JUMPER I caroserie (230L) 1999-2002 - 62 92 1003
61 lei
TopTechAuto
2734

61 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Swag CITROËN JUMPER I platou / sasiu (230) 1999-2002 - 62 92 1003
61 lei
TopTechAuto
2734

61 lei
TopTechAuto
2734

65 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Swag PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2001-2009 - 62 92 1003
61 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Febi Bilstein FIAT DUCATO platou / sasiu (230_) 1994-2002 - 21003
65 lei
TopTechAuto
2734

65 lei
TopTechAuto
2734

61 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Swag PEUGEOT BOXER platou / sasiu (244) 2001-2006 - 62 92 1003
61 lei
TopTechAuto
2734

61 lei
TopTechAuto
2734

61 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Swag CITROËN JUMPER I bus (244, Z_) 2002-2006 - 62 92 1003
61 lei
TopTechAuto
2734

61 lei
TopTechAuto
2734

65 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Swag PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 1997-2005 - 62 92 1003
61 lei
TopTechAuto
2734

65 lei
TopTechAuto
2734

65 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Swag FIAT DUCATO Panorama (280_) 1987-1990 - 62 92 1003
61 lei
TopTechAuto
2734

Termostat lichid racire Febi Bilstein PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 1997-2005 - 21003
65 lei
TopTechAuto
2734
motor 2.8jtd
din categoriaTermostat auto
Suceava.Termostatul este o piesa care permite lichidului de racire din motor sa circule, in functie de temperatura motorului. Termostatul este fabricat special cu ajutorul unei rasini care se dilata la o anumita temperatura, de obicei in jurul valorii de 92 de grade. Cand termostatul se deschide, apa circula prin motor. Cand apa revine la o temperatura normala, termostatul se inchide si motorul se incalzeste din nou. Termostatul se poate strica in timp, ceea ce duce la inlocuirea sa.