Marcă / Model
Alfa Romeo
9
Audi
3
Citroen
2
Fiat
9
Ford
3
Hyundai
2
Iveco
1
Jaguar
3
Jeep
6
Kia
2
Lancia
9
Mazda
7
Mercedes
3
Mitsubishi
1
Nissan
1
Opel
6
Peugeot
2
Seat
3
Skoda
1
Volkswagen
7
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
70 lei
EscuParts
1088
Releu Bujii Opel Insignia A 2013/06-2017/03 2.0 CDTi 103KW 140CP Cod 55557760 / 55 557 760
80 lei
EcoPieseAuto
1832
100 lei
DezmembrariBragadiru
2790
100 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Releu bujii incandescente Seat Altea [facelift] [2009 - 2015] XL minivan 5-usi 2.0 TDI MT (140 hp) Cod motor BKD 115242 KM
100 lei
DezRomBragadiru
1308
Releu bujii incandescente Kia Sorento [2002 - 2006] SUV 2.5 CRDi 4WD MT (140 hp) Cod motor: D4CB
100 lei
DezRomBragadiru
1308
177 lei
CarBreaker
8188
100 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Releu bujii incandescente Hyundai Tucson [2004 - 2010] Crossover 2.0 CRDI MT 4WD (140 hp) Cod motor D4EA
100 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Releu Bujii Incandescente Mercedes W220 S320 CDI W163 ML 270 W210 E200 E220 E270 E320 W203 C200 C270 CDI !
70 lei
Alexandrumanager
2384
100 lei
DezRomBragadiru
1308
80 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu bujii incandescente Audi A4 B7 [2004 - 2008] Sedan 4-usi 2.0 TDI MT (140 hp) S-Line, Cod motor BLB
100 lei
DezRomBragadiru
1308
100 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Releu bujii incandescente Volkswagen VW Passat B6 [2005 - 2010] Sedan 4-usi 2.0 TDI MT (140 hp) Cod motor: CBAB Cod cutie: KNS Cod culoare: LC9X
100 lei
DezRomBragadiru
1308
100 lei
EcoPieseAuto
1832
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu bujii incandescente Alfa Romeo-Citroen-Fiat- Jaguar-Lancia-Peugeot 2.4JTD 38430003
100 lei
CliniqueCar
552
100 lei
CliniqueCar
552
motor 140cp
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru:
motor bkd 2.0 tdi 140 cp motor vw passat 2.0 tdi bkp 140 cp motor passat 2.0 tdi 140cp motor ford 2.0 tdci 140 cp motor 2.0 tdi 140 cp motor logan 1.5 dci euro 4 motor golf 4 1.4 16v motor 1.7 dti opel astra g isuzu motor ford focus 1.6 benzina motor opel astra h 1.7 cdti Releu bujii Releu bujii Alfa Romeo Releu bujii Fiat