Marcă / Model
A-Class W168
9
C-Class CL203
10
C-Class S202
16
C-Class S203
52
C-Class S204
41
C-Class W202
16
C-Class W203
52
C-Class W204
43
CLK A209
35
CLK C209
51
CLS W219
1
CLS X218
2
E-Class C207
2
E-Class S210
14
E-Class S211
56
E-Class S212
2
E-Class W210
12
E-Class W211
108
E-Class W212
3
G-Class W461
38
G-Class W463
7
GL-Class X164
34
GL-Class X166
2
GLK X204
7
M-Class W163
5
M-Class W164
10
M-Class W166
2
R-Class W251
7
S-Class W220
5
S-Class W221
9
S-Class W222
2
Viano W639
16
Vito W639
16
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
475 lei
TopTechAuto
1013
495 lei
PieseAutoSuceava
5459
1007 lei
TopTechAuto
1013
199 lei
Autohep
2989
Unitate de control,bujii incandescente (0148800004 MEYLE) MERCEDES-BENZ
480 lei
PieseAutoSuceava
5459
341 lei
TopTechAuto
1013
484 lei
TopTechAuto
1013
Unitate de control,bujii incandescente Mercedes E-CLASS (W211) 2002-2009 #2 0522140202
518 lei
Expertauto1
14961
mercedes w211
din categoriaReleu bujii
Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.