Marcă / Model
A-Class W168
100
A-Class W169
1
A-Class W176
1
C-Class CL203
112
C-Class S202
37
C-Class S203
137
C-Class S204
22
C-Class W202
41
C-Class W203
153
C-Class W204
45
CLK A209
10
CLK C209
134
CLS W218
1
CLS W219
10
CLS X218
6
E-Class C207
6
E-Class S210
34
E-Class S211
151
E-Class S212
6
E-Class W210
41
E-Class W211
365
E-Class W212
10
G-Class W461
19
G-Class W463
16
GL-Class X164
16
GL-Class X166
5
GLK X204
16
M-Class W163
15
M-Class W164
38
M-Class W166
6
R-Class W251
12
S-Class W220
10
S-Class W221
25
S-Class W222
5
SLK R172
2
Sprinter 906
10
Sprinter W905
3
Vaneo W414
1
Viano W639
56
Vito W638
2
Vito W639
57
vezi toate [+]
Județ
Alba
1
Arad
18
Arges
11
Bacau
1
Bihor
32
Bistrita-Nasaud
1
Braila
2
Bucuresti
24
Cluj
82
Constanta
3
Dambovita
1
Galati
1
Giurgiu
11
Hunedoara
5
Iasi
3
Ilfov
49
Maramures
2
Mures
3
Neamt
14
Prahova
6
Satu-Mare
1
Sibiu
3
Suceava
71
Teleorman
8
Timis
8
Valcea
3
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
150 lei
Antony
1711
409 lei
Smartshop
6901
501 lei
Auto_farm
11714
Releu bujii Mercedes E-class S211 W211 3.0 DCI cod motor 642920 an 2008 cod A6429002800
238 lei
EuropeAutoParts
526
360 lei
Autoeshop
8179
194 lei
LuxAutoDEZ
1694
322 lei
Expertauto1
14685
70 lei
Alexandrumanager
2394
316 lei
Autoeshop
8179
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), MERCEDES-BENZ G-CLASS Cabrio (W463), MERCEDES-BENZ E-CLASS limuzina (W211) - BERU
883 lei
Pieseautodetop
3398
325 lei
CadyAutoConstanta
4789
360 lei
SsvAuto
24446
mercedes w211
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.