Marcă / Model
C-Class A205
1
C-Class C204
99
C-Class C205
1
C-Class S204
100
C-Class S205
1
C-Class W203
1
C-Class W204
106
C-Class W205
1
CLK A207
1
CLS W218
3
CLS X218
44
E-Class C207
114
E-Class C238
1
E-Class S212
107
E-Class S213
1
E-Class W212
114
E-Class W213
1
GL-Class X166
1
GLC C253
1
GLC X253
1
GLK X204
50
M-Class W166
1
R-Class W251
1
S-Class C217
1
S-Class W222
1
SL R231
2
SLK R172
62
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Ce este intercoolerul si cum stim daca trebuie schimbat?
Radiatorul intercooler: ce face si de ce trebuie sa-l schimbam din cand in cand
600 lei
SmartDezmembrari
208
500 lei
Buzaauto
1701
500 lei
Buzaauto
1701
INTERCOOLER MERCEDES-BENZ E-CLASS Coupe (C207) E 250 CGI (207.347) 204cp VALEO VAL818616 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
450 lei
TopTechAuto
860
Intercooler compresor MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) - Cod intern: W20089494 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
720 lei
Autoeshop
8127
281 lei
Autoeshop
8127
Intercooler, compresor MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W204), MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204), MERCEDES-BENZ E-CLASS limuzina (W212) - NISSENS 96
600 lei
Pieseautodetop
3392
299 lei
ALDPiese
484
Radiator intercooler MERCEDES C CLASS (W204) 07-11 MERCEDES C CLASS (W204) 11-14
303 lei
InterCar
4645
Intercooler, compresor MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W204), MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204), MERCEDES-BENZ E-CLASS limuzina (W212) - VAN WEZEL
1542 lei
Pieseautodetop
3392
Intercooler compresor 818631 VALEO pentru Mercedes-benz Cls Mercedes-benz C-class Mercedes-benz E-class Mercedes-benz Glk-class Mercedes-benz Slc
742 lei
Comnico
4671
744 lei
Comnico
4671
352 lei
Advanceautovanz
1178
Radiator Aer intercooler Mercedes-Benz E-Class C207 2009 2010 2011 2012 2013 30506 30-112-611
352 lei
Advanceautovanz
1178
1108 lei
Pieseautodetop
3392
mercedes e class w212 c207
din categoriaIntercooler
.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.