Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
135 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga MERCEDES-BENZ B-CLASS Sports Tourer (W245) MAGNUM TECHNOLOGY AGM088MT 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
200 lei
TopTechAuto
867
Amortizor spate dreapta Amortizor spate Mercedes W245 A19 Mercedes-Benz B-Class W245 [2005 - 2008] Hatchback B 200 CDI Autotronic (140 hp)
80 lei
AutoEfrem
244
80 lei
AutoEfrem
244
Amortizor fata dreapta Mercedes-Benz B-Class W245 [2005 - 2008] Hatchback B 200 CDI Autotronic (140 hp)
200 lei
Dacsif_auto
2037
506 lei
TopTechAuto
867
271 lei
TopTechAuto
867
Amortizor fata stanga Mercedes-Benz B-Class W245 [2005 - 2008] Hatchback B 200 CDI Autotronic (140 hp)
200 lei
Dacsif_auto
2037
151 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga MERCEDES-BENZ B-CLASS Sports Tourer (W245) TRW MOTO JGM1010S 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
275 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga MERCEDES-BENZ B-CLASS Sports Tourer (W245) KAYABA KYB553340 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
276 lei
TopTechAuto
867
341 lei
TopTechAuto
867
370 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga MERCEDES-BENZ B-CLASS Sports Tourer (W245) MONROE MON742024SP 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
374 lei
TopTechAuto
867
135 lei
TopTechAuto
867
506 lei
TopTechAuto
867
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga MERCEDES-BENZ A-CLASS (W169) MAGNUM TECHNOLOGY AGM088MT 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
200 lei
TopTechAuto
867
275 lei
TopTechAuto
867
151 lei
TopTechAuto
867
mercedes b klasse 2007
din categoriaAmortizoare
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.