Marcă / Model
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
Ce se intampla in compresorul de aer conditionat cand apesi butonul de climatizare
1362 lei
TopTechAuto
867
Compresor climatizare HYUNDAI SANTA FE 00-05 - Cod intern: W20087999 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1056 lei
Autoeshop
8136
COMPRESOR CLIMA AC HYUNDAI SANTA FÉ I (SM) THERMOTEC KTT090021 2001 2002 2003 2004 2005 2006
1034 lei
TopTechAuto
867
3195 lei
Pieseautodetop
3393
1218 lei
TopTechAuto
867
COMPRESOR CLIMA AC HYUNDAI SANTA FÉ I (SM) NRF NRF 32204 2001 2002 2003 2004 2005 2006
1022 lei
TopTechAuto
867
1137 lei
Pieseautodetop
3393
992 lei
TopTechAuto
867
COMPRESOR CLIMA AC HYUNDAI SANTA FÉ I (SM) NISSENS NIS 89276 2001 2002 2003 2004 2005 2006
1317 lei
TopTechAuto
867
1412 lei
TopTechAuto
867
Compresor, climatizare HYUNDAI TRAJET (FO), HYUNDAI SANTA F I (SM) - ELSTOCK 51-0403
1134 lei
Pieseautodetop
3393
COMPRESOR CLIMA AC HYUNDAI SANTA FÉ I (SM) AIRSTAL 10-0370 2001 2002 2003 2004 2005 2006
1336 lei
TopTechAuto
867
1218 lei
TopTechAuto
867
1218 lei
TopTechAuto
867
Compresor, climatizare HYUNDAI TRAJET (FO), HYUNDAI SANTA F I (SM) - NISSENS 89238
1600 lei
Pieseautodetop
3393
2646 lei
Pieseautodetop
3393
1034 lei
TopTechAuto
867
COMPRESOR CLIMA AC HYUNDAI COUPE II (GK) NRF NRF 32200 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
992 lei
TopTechAuto
867
992 lei
TopTechAuto
867
992 lei
TopTechAuto
867
Compresor, climatizare HYUNDAI SONATA Mk III (EF), HYUNDAI TRAJET (FO), HYUNDAI SANTA F I (SM) - NRF 32204
1232 lei
Pieseautodetop
3393
992 lei
TopTechAuto
867
1317 lei
TopTechAuto
867
COMPRESOR CLIMA AC KIA MAGENTIS I (GD, MS) NRF NRF 32204 2001 2002 2003 2004 2005
1022 lei
TopTechAuto
867
hyundai santa fe 2001 2005
din categoriaCompresor AC
.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.