Județ
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
119 lei
TopTechAuto
862
Amortizor HONDA ACCORD EURO VIII (CL), HONDA ACCORD VII Tourer (CM), HONDA ACCORD VIII (CM) - QUINTON HAZELL 179580
567 lei
Pieseautodetop
3392
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga HONDA ACCORD VII (CM) MAGNUM TECHNOLOGY AG4036MT 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
104 lei
TopTechAuto
862
110 lei
DezautoAdrian
641
Amortizor HONDA ACCORD EURO VIII (CL), HONDA ACCORD VIII (CM) - QUINTON HAZELL 179581
567 lei
Pieseautodetop
3392
110 lei
DezautoAdrian
641
90 lei
DezautoAdrian
641
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga HONDA ACCORD VII (CL, CN) SACHS 317 137 2003 2004 2005 2006 2007 2008
242 lei
TopTechAuto
862
263 lei
Pieseautodetop
3392
Amortizor spate dreapta Honda Accord 7 [2002 - 2006] Sedan 4-usi 2.2 sTDi MT (140 hp)
90 lei
DezautoAdrian
641
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga HONDA ACCORD VII Tourer (CM, CN) KAYABA KYB341330 2003 2004 2005 2006 2007 2008
406 lei
TopTechAuto
862
870 lei
Pieseautodetop
3392
209 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga HONDA ACCORD VII Tourer (CM, CN) SACHS 317 137 2003 2004 2005 2006 2007 2008
242 lei
TopTechAuto
862
307 lei
Pieseautodetop
3392
119 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga HONDA ACCORD VII (CL, CN) MONROE MONG1323 2003 2004 2005 2006 2007 2008
235 lei
TopTechAuto
862
119 lei
TopTechAuto
862
858 lei
Pieseautodetop
3392
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta/Stanga HONDA ACCORD VII (CL, CN) KAYABA KYB341330 2003 2004 2005 2006 2007 2008
406 lei
TopTechAuto
862
294 lei
TopTechAuto
862
235 lei
TopTechAuto
862
Amortizor HONDA ACCORD EURO VIII (CL), HONDA ACCORD VII Tourer (CM) - OPTIMAL A-1453G
800 lei
Pieseautodetop
3392
honda accord 2006
din categoriaAmortizoare
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.