Marcă / Model
Alfa Romeo
1
Audi
7
BMW
5
Citroen
1
Dacia
6
Fiat
1
Ford
3
Isuzu
1
Jaguar
1
Lancia
1
Mercedes
3
Mitsubishi
1
Nissan
2
Opel
9
Peugeot
2
Renault
2
Seat
1
Skoda
2
Suzuki
1
Volkswagen
18
Volvo
2
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
80 lei
DezHorpazIasi
3104
200 lei
DezmembrariMures
1013
80 lei
Moroparts
4041
RELEU / RELEE OPEL VECTRA C BREAK 2004 1.9 CDTI 110 KW COD MOTOR Z19DTH
50 lei
KingAutoDezmembrari
1352
100 lei
AutoJon
1084
Releu bujii VOLKSWAGEN GOLF VAN VI Variant (AJ5) [ 2009 - 2014 ] 1.6 TDi BlueMotion (CAYC) 77KW|105HP BOSCH 0281003038 OEM 038907281D
100 lei
AutoJon
1084
Releu bujii Volkswagen Golf 5 2006 Hatchback 2.0 TDI, 140CP, BKD, DSG, cod 038907281D
70 lei
EscuParts
1088
80 lei
DezHorpazIasi
3104
RELEU BUJII INCANDESCENTE DIESEL MAGENE SCENIC NISSAN QASHQAI X TRAIL 1.5 1.9 2.0 DCI LAGUNA VIVARO TRAFIC
100 lei
Acm_auto
1667
50 lei
Dezonline
212
Releu bujii 461 VOLKSWAGEN GOLF V (1K1) [ 2003 - 2009 ] TDI 16V (BKD) 103KW|140HP
70 lei
AutoJon
1084
190 lei
DezmembrariMures
1013
gri
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: