Marcă / Model
C-Class S204
2
C-Class W203
2
C-Class W204
6
CLK C209
1
E-Class S211
3
E-Class W210
1
E-Class W211
50
E-Class W212
1
M-Class W163
2
M-Class W164
5
S-Class W221
1
Sprinter 906
2
Sprinter W905
1
Viano W639
2
Vito W639
2
vezi toate [+]
Județ
Arad
2
Arges
1
Bucuresti
2
Buzau
1
Cluj
2
Dolj
1
Galati
2
Ilfov
4
Maramures
3
Neamt
3
Prahova
2
Satu-Mare
2
Sibiu
1
Suceava
24
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
![Releu Bujii Mercedes Clasa E Class W211 E280 E320 E300 3.0 CDI 2001 - 2009 Cod A6429002700 0522140209 [N0219]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-clasa-e-class-w211-e280-e320/releu-bujii-mercedes-clasa-e-class-w211-e280-e320-5a7a610bc46fa055370-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
SDG
6511

600 lei
ModusDezmembrari
1180

Releu bujii Mercedes-Benz E CLASS W211 646.961 Euro 3 2003-2008 A0025423819 DezP: 20147
52 lei
DezPoint
561
![Releu bujii Mercedes-Benz E-Class (2002-2008) [W211] 2.2 Motorina 2007, A6489000000](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-benz-e-class-2002-2008-w211/releu-bujii-mercedes-benz-e-class-2002-2008-w211-d236710726132083249-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
Danlupastean
4318

300 lei
APcommercial
645
![Releu Bujii Mercedes W211 Clasa E Class E270 E280 2.7 CDI 2002 - 2009 Cod 0285454032 A0285454032 [S0067]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-w211-clasa-e-class-e270-e280/releu-bujii-mercedes-w211-clasa-e-class-e270-e280-44d7410ac3ff7023642-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
SDG
6511

Releu bujii Mercedes Benz C-Class W204 2.2 cdi 2002-2010 cod A6461532579
600 lei
ModusDezmembrari
1180
e class w211 2005
din categoriaReleu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.