Marcă / Model
C-Class CL203
1
C-Class S202
2
C-Class S203
1
C-Class W202
3
C-Class W203
3
CLK C209
4
E-Class S210
6
E-Class S211
1
E-Class W210
38
E-Class W211
3
M-Class W163
1
M-Class W164
1
Viano W639
2
Vito W638
1
Vito W639
2
vezi toate [+]
Județ
Arad
1
Bihor
2
Bucuresti
2
Galati
1
Ialomita
1
Ilfov
1
Maramures
2
Neamt
5
Prahova
7
Satu-Mare
4
Suceava
11
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
![Releu Bujii Mercedes W210 Clasa E Class E250 E270 E300 1996 - 2003 Cod 0285454032 A0285454032 [S0067]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-w210-clasa-e-class-e250-e270/releu-bujii-mercedes-w210-clasa-e-class-e250-e270-44d7410ac3ff7023642-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
SDG
6511

100 lei
Dezautoaim
9692
![Releu bujii 0255452832 Mercedes-Benz E-Class W210/S210 [facelift] [1999 - 2002]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-0255452832-mercedes-benz-e-class-w210/releu-bujii-0255452832-mercedes-benz-e-class-w210-e1c59107c59ce8f0f0a-0-0-0-0-0.jpg)
60 lei
Dezmembrariandrei
6939
![Releu bujii 0255452832 Mercedes-Benz E-Class W210/S210 [facelift] [1999 - 2002]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-0255452832-mercedes-benz-e-class-w210/releu-bujii-0255452832-mercedes-benz-e-class-w210-9b637107c5f580ea6a9-0-0-0-0-0.jpg)
60 lei
AutoPartsAndrei
285

100 lei
Profcarriage
827

Releu Bujii Incandescente Mercedes E-Klasse, W210, 0165458832, 899054000
100 lei
ElectronicAuto
5083

Releu Bujii Incandescente Mercedes E-Klasse, W210, 0165458832, 899054000
100 lei
ElectronicAuto
5083
![Releu bujii Mercedes E-Class (1995-2002) [W210] 0165458832 , 016 545 88 32 , 899054000 , 89 9054 000](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-e-class-1995-2002-w210/releu-bujii-mercedes-e-class-1995-2002-w210-74a1cf36c9ec8e545d-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii Mercedes E-Class (1995-2002) [W210] 0165458832 , 016 545 88 32 , 899054000 , 89 9054 000
100 lei
Dezmembrariauto22
422

75 lei
Vasiloiu0ncl
8448
e class w210
din categoriaReleu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.