Marcă / Model
A-Class W168
1
C-Class W202
2
C-Class W203
1
C-Class W204
1
CLK C209
1
E-Class S210
1
E-Class W210
58
E-Class W211
1
E-Class W212
1
G-Class W461
1
G-Class W463
1
M-Class W163
2
M-Class W164
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 1997/06-1999/07 W210 E E 250 Turbo D 110KW 150CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

6 lei
ALDPiese
536

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 1995/06-1999/07 W210 E E 220 D 70KW 95CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 1997/06-2002/03 W210 E E 430 205KW 279CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 1999/07-2002/03 W210 E E 200 200 CDI 85KW 116CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 1996/01-2002/03 W210 E E 200 200 D 65KW 88CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 1999/05-2002/03 W210 E E 430 4matic 205KW 279CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 1998/06-1999/07 W210 E E 220 CDI 92KW 125CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 1999/07-2002/03 W210 E E 320 320 CDI 145KW 197CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 1996/02-1997/08 W210 E E 50 AMG 255KWCP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203
e class w210
din categoriaCompresor AC
Ilfov. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.