Te-ar mai putea interesa şi ...



899 lei
FullDezromAuto
36

999 lei
Dezrom
2944

Compresor clima Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 350 BlueTEC 3.0 258cp cod piesa : A0012301311
899 lei
FullDezromAuto
36

999 lei
Dezrom
2944

899 lei
FullDezromAuto
36

Compresor clima Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 220 CDI / BlueTEC 2.2 170cp cod piesa : 447280-7090
999 lei
Dezrom
2944

Compresor clima Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 300 3.5 252cp cod piesa : 447280-7090
999 lei
Dezrom
2944

999 lei
Dezrom
2944

Compresor AC Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 220 CDI / BlueTEC 2.2 170cp coduri: 447280-7090 / A0008302700
999 lei
Dezrom
2944

999 lei
Dezrom
2944

999 lei
Dezrom
2944

Compresor AC Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 350 3.5 306cp coduri : 447280-7090 / A0008302700
999 lei
Dezrom
2944

999 lei
Dezrom
2944

Compresor clima Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 300 3.5 252cp cod piesa : 447280-7090
999 lei
FullDezromAuto
36

Compresor clima Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 350 3.5 306cp cod piesa : 447280-7090
999 lei
FullDezromAuto
36

899 lei
Dezrom
2944

999 lei
FullDezromAuto
36

Compresor clima Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 350 CDI 3.0 265cp cod piesa : A0012301311
899 lei
Dezrom
2944

899 lei
FullDezromAuto
36

899 lei
Dezrom
2944

Compresor clima Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 350 BlueTEC 3.0 252cp cod piesa : A0012301311
899 lei
Dezrom
2944

999 lei
FullDezromAuto
36

999 lei
FullDezromAuto
36

Compresor AC Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 300 3.5 252cp coduri : 447280-7090 / A0008302700
999 lei
FullDezromAuto
36

999 lei
FullDezromAuto
36

999 lei
FullDezromAuto
36

Compresor AC Mercedes-Benz E-Class Cabrio (A207) 350 3.5 306cp coduri : 447280-7090 / A0008302700
999 lei
FullDezromAuto
36
e class 2010
din categoriaCompresor AC
Olt. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.