Marcă / Model
C-Class S203
2
C-Class W203
2
C-Class W204
3
CL-Class C216
2
CLK C209
2
E-Class S211
2
E-Class W211
10
G-Class W463
2
GL-Class X164
2
GLK X204
1
M-Class W164
2
R-Class W251
2
S-Class W221
2
Viano W639
2
Vito W639
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



900 lei
Antony
2017

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 2007/09-2008/12 E E 230 150KW 204CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

900 lei
Antony
2017

600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 2002/03-2008/12 E E 270 270 CDI 130KW 177CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 2003/03-2008/12 E E 240 4matic 130KW 177CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 2002/03-2008/12 E E 320 320 165KW 224CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 2002/11-2008/12 E E 320 320 CDI 150KW 204CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 2006/04-2008/12 E E 200 200 CDI 100KW 136CP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-Klasse 2006/04-2008/12 E E 500 285KWCP Cod 0012301711
600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

600 lei
EuroPieseAuto
203

Compresor Clima AC Mercedes-Benz E-CLASS 2006/04-2008/12 E E 220 125KW 170CP Cod A0022305011
500 lei
EuroPieseAuto
203
e class 2007
din categoriaCompresor AC
Ilfov. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.