Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Suportul de motor: cum ne dam seama daca avem suportul rupt si ce se poate intampla?
99 lei
BmCartech
1380
99 lei
BmCartech
1380
Tampon motor dreapta Volkswagen VW Transporter T4 [1990 - 2003] Minivan 4-usi 2.4 D Syncro L MT (78 hp)
100 lei
Tiharex
49
100 lei
Tiharex
49
97 lei
LuxAutoDEZ2
521
Suport motor 1.9 tdi bls 1k0199555 Volkswagen VW Transporter T5 [2003 - 2009]
97 lei
LuxAutoDEZ2
521
Suport motor stanga Volkswagen VW Transporter T5 [2003 - 2009] Microbuz 5-usi 2.5 TDI MT (131 hp)
200 lei
Dacsif_auto
2109
97 lei
LuxAutoDEZ
1735
Suport motor 1.9 tdi bls 1k0199262 Volkswagen VW Transporter T5 [2003 - 2009]
97 lei
LuxAutoDEZ
1735
146 lei
Auto_farm
11783
249 lei
BmCartech
1380
Tampon motor VW TRANSPORTER V (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF, 7EG, 7HF, 7EC) Autobuz, 04.2003 - 08.2015 Maxgear 40-0198
133 lei
Auto_farm
11783
145 lei
Auto_farm
11783
Tampon motor VW TRANSPORTER IV (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7DJ) Autobuz, 09.1990 - 08.2004 Maxgear 76-0215
147 lei
Auto_farm
11783
Tampon motor VW TRANSPORTER IV (70A, 70H, 7DA, 7DH) Van, 07.1990 - 04.2003 Maxgear 40-0237
145 lei
Auto_farm
11783
146 lei
Auto_farm
11783
147 lei
Auto_farm
11783
Tampon motor VW TRANSPORTER V (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) Van, 04.2003 - Maxgear 40-0198
133 lei
Auto_farm
11783
Tampon motor VW TRANSPORTER V (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 04.2003 - 08.2015 Maxgear 40-0198
133 lei
Auto_farm
11783
146 lei
Auto_farm
11783
182 lei
Auto_farm
11783
Tampon motor VW TRANSPORTER V (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) Van, 04.2003 - Maxgear 40-0189
182 lei
Auto_farm
11783
77 lei
Auto_farm
11783
87 lei
Auto_farm
11783
Tampon motor VW TRANSPORTER V (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 04.2003 - 08.2015 Maxgear 40-0189
182 lei
Auto_farm
11783
diesel 2003
din categoriaSuporti motor
Volkswagen TRANSPORTER
.Suportii de motor sunt niste piese din cauciuc masiv, cu ranforsari de fier pentru surub. Suportul motor este practic o bucsa de dimensiuni mai mari. Un suport de motor poate avea mai multe prinderi, dar scopul este acelasi: sa fixeze motorul pe sasiu, permitandu-i o miscare de cativa milimetrii. In timp, cauciucul suportului se uzeaza, ceea ce duce la vibratii puternice si la un joc al motorului si al transmisiei.