Marcă / Model
Dokker
138
Duster
40
Duster 2
94
Jogger
20
Lodgy
123
Logan
99
Logan 2
99
Logan MCV
97
Sandero
3
Sandero 2
97
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Totul despre filtrele de ulei: cate tipuri sunt si de ce sa nu le cumparam pe cele ieftine?
FILTRU ULEI DACIA DOKKER Express Box Body/MPV 1.2 TCe 115 (FEM0) 1.2 TCe 115 (FEAY) 1.3 TCe 130 (FENE) 1.3 TCe 100 (FENU) 102cp 114cp 116cp 131cp OE RENAULT 15 20 950 84R 2012
59 lei
TopTechAuto
856
40 lei
SsvAuto
24189
FILTRU ULEI DACIA DOKKER Express Box Body/MPV 1.2 TCe 115 (FEM0) 1.3 TCe 130 (FENE) 1.3 TCe 100 (FENU) 1.2 TCe 115 (FEAY) 102cp 114cp 116cp 131cp PURFLUX PX L441 2012
71 lei
TopTechAuto
856
FILTRU ULEI DACIA DOKKER Express Box Body/MPV 1.2 TCe 115 (FEM0) 1.3 TCe 130 (FENE) 1.3 TCe 100 (FENU) 1.2 TCe 115 (FEAY) 102cp 114cp 116cp 131cp FILTRON OE 666/3 2012
53 lei
TopTechAuto
856
40 lei
SsvAuto
24189
FILTRU ULEI DACIA DOKKER Express Box Body/MPV 1.3 TCe 100 (FENU) 1.2 TCe 115 (FEAY) 1.3 TCe 130 (FENE) 1.2 TCe 115 (FEM0) 102cp 114cp 116cp 131cp FEBI FE100487 2012
45 lei
TopTechAuto
856
FILTRU ULEI RENAULT LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Hi-Flex (BT1H, BT1G, BT1K) 2.0 16V (BT05, BT0F, BT0W) 3.5 V6 (BT0C, BT0P) 140cp 238cp BOSCH F 026 407 209 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
44 lei
TopTechAuto
856
FILTRU ULEI RENAULT LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 16V Hi-Flex (KT1H, KT1G, KT1K) 2.0 16V (KT0F, KT0W) 3.5 V6 (KT0C, KT0P) 140cp 238cp BOSCH F 026 407 209 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
44 lei
TopTechAuto
856
FILTRU ULEI MAZDA 2 (DE_, DH_) 1.5 MZR (DE5FS) 1.5 (DE5FS) 1.3 BiFuel 1.3 (DE3FS) 1.3 MZR (DE3FS) 102cp 103cp 75cp 84cp 86cp HERTH+BUSS JAKOPARTS J1311018 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
42 lei
TopTechAuto
856
FILTRU ULEI DACIA DUSTER (HS_) 1.6 16V LPG 1.6 16V 4x4 1.6 16V Hi-Flex 1.6 16V 105cp BLUE PRINT ADC42115 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
44 lei
TopTechAuto
856
dacia dokker 2012 2015
din categoriaFiltru ulei
.Filtrul de ulei este cel mai cunoscut filtru, acesta schimbandu-se odata cu schimbul de ulei. Filtrul curata particulele mici din ulei, fie ca e vorba de particule metalice sau reziduuri de motor, facand ca lubrifierea pistoanelor sa se faca lin si uniform. Un filtru de ulei este un accesoriu consumabil ieftin, la care nu trebuie sa facem rabat si trebuie sa il inlocuim de fiecare data cand facem schimbul uleiului, la 10.000 sau 15.000 de km.
Vezi şi ofertele pentru: