Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...

![Amortizor fata stanga Audi A6 4B/C5 [facelift] [2001 - 2004] wagon 2.5 TDI MT quattro (180 hp) cod motor BAU cod cutie viteze FAU](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-fata-stanga-audi-a6-4b-c5-facelift-2001/amortizor-fata-stanga-audi-a6-4b-c5-facelift-2001-5426410a3f2f40e9069-0-0-0-0-0.jpg)
90 lei
MBKraft
856
![Amortizor spate stanga Audi A6 4B/C5 [facelift] [2001 - 2004] wagon 2.5 TDI MT quattro (180 hp) cod motor BAU cod cutie viteze FAU](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-stanga-audi-a6-4b-c5-facelift/amortizor-spate-stanga-audi-a6-4b-c5-facelift-e40a8104f88a40dfead-0-0-0-0-0.jpg)
86 lei
DezClinica
280
![Amortizor fata stanga Audi A6 4B/C5 [facelift] [2001 - 2004] wagon 2.5 TDI MT quattro (180 hp) cod motor BAU cod cutie viteze FAU](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-fata-stanga-audi-a6-4b-c5-facelift-2001/amortizor-fata-stanga-audi-a6-4b-c5-facelift-2001-5426410a3f2f40e9069-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor fata stanga Audi A6 4B/C5 [facelift] [2001 - 2004] wagon 2.5 TDI MT quattro (180 hp) cod motor BAU cod cutie viteze FAU
90 lei
DezClinica
280
![Amortizor spate dreapta Audi A6 4B/C5 [facelift] [2001 - 2004] wagon 2.5 TDI MT quattro (180 hp) cod motor BAU cod cutie viteze FAU](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-dreapta-audi-a6-4b-c5-facelift/amortizor-spate-dreapta-audi-a6-4b-c5-facelift-e40a8104f88a40dfead-0-0-0-0-0.jpg)
86 lei
DezClinica
280
![Amortizor fata dreapta Audi A6 4B/C5 [facelift] [2001 - 2004] wagon 2.5 TDI MT quattro (180 hp) cod motor BAU cod cutie viteze FAU](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-fata-dreapta-audi-a6-4b-c5-facelift/amortizor-fata-dreapta-audi-a6-4b-c5-facelift-4c88b10a3f2f10a74b8-0-0-0-0-0.jpg)
90 lei
DezClinica
280
cutie viteze a6 c5 2.5 tdi
din categoriaAmortizoare
Maramures. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.