Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


![Compresor clima Audi A4 (8K2, B8) Facelift [Fabr 2008-2015] 8T0260805F 6SAS14C 2.0 TDI CJCA 105KW / 143CP 2.0 TDI CJCA 105KW / 143CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-audi-a4-8k2-b8-facelift-fabr-2008/compresor-clima-audi-a4-8k2-b8-facelift-fabr-2008-d0a3f10c2a61d8efe01-0-0-0-0-0.jpg)
999 lei
Dezmembraru
3192
![Compresor clima Audi A4 (8K2, B8.5) Facelift [Fabr 2008-2015] 8T0260805S 2.0 TDI CNHC 120KW / 163CP 2.0 TDI CNHC 120KW / 163CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-audi-a4-8k2-b8-5-facelift-fabr/compresor-clima-audi-a4-8k2-b8-5-facelift-fabr-a74e510c2b4bd097575-0-0-0-0-0.jpg)
1149 lei
Dezmembraru
3192
![Compresor clima Audi A4 (8W2, B9) [Fabr 2015-2023] 4M0816803 2.0 TDI DEUA 110KW / 150CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-audi-a4-8w2-b9-fabr-2015-2023/compresor-clima-audi-a4-8w2-b9-fabr-2015-2023-00b2910d0eb4f890bdf-0-0-0-0-0.jpg)
999 lei
Dezmembraru
3192
![Compresor clima AUDI A4 (8K5, B8) [Fabr 2008-2015] 8T0260805P 2.0 TDI CSUB 100KW / 134CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-audi-a4-8k5-b8-fabr-2008-2015/compresor-clima-audi-a4-8k5-b8-fabr-2008-2015-cb54910c31d0309d7df-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor clima AUDI A4 (8K5, B8) [Fabr 2008-2015] 8T0260805P 2.0 TDI CSUB 100KW / 134CP
779 lei
Dezmembraru
3192
![Compresor clima AUDI A4 (8K2) [Fabr 2008-2015] 4F0260805AP 2.0 TDI CAHA 125KW / 170CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-audi-a4-8k2-fabr-2008-2015/compresor-clima-audi-a4-8k2-fabr-2008-2015-35e1c10d12ff08d4b05-0-0-0-0-0.jpg)
899 lei
Dezmembraru
3192
compresor aer conditionat a4 2.0 tdi
din categoriaCompresor AC
Vaslui. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.