Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


![Compresor clima, Audi A4 (8EC, B7) [Fabr 2004-2008] 2.0 tdi, BPW, 8E0260805CB (id:424507)](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-audi-a4-8ec-b7-fabr-2004-2008-2-0/compresor-clima-audi-a4-8ec-b7-fabr-2004-2008-2-0-0cecbf84fdc38445d6-0-0-0-0-0.jpg)
845 lei
DezmaOradea
2657

845 lei
DezmaAuto
16987
![Compresor clima, Audi A4 (8EC, B7) [Fabr 2004-2008] 2.0 tdi, BPW, 8E0260805CB (id:424507)](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-audi-a4-8ec-b7-fabr-2004-2008-2-0/compresor-clima-audi-a4-8ec-b7-fabr-2004-2008-2-0-0cecbf84fdc38445d6-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor clima, Audi A4 (8EC, B7) [Fabr 2004-2008] 2.0 tdi, BPW, 8E0260805CB (id:424507)
845 lei
DezmaAuto
16987

845 lei
DezmaOradea
2657

Cod oem: 4F0260805T compresor clima Audi A4 (8E, B7 ) 2.0tdi, BPW (pr:117994)
975 lei
DezmaAuto
16987

975 lei
DezmaOradea
2657

Compresor clima, cod 8E0260805CB, Audi A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI, BPW (pr:110747)
845 lei
DezmaOradea
2657

Compresor clima, cod 8E0260805CB, Audi A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI, BPW (pr:110747)
845 lei
DezmaAuto
16987

845 lei
DezmaOradea
2657

845 lei
DezmaAuto
16987

Compresor clima, cod 8E0260805CB, Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI, BPW (pr:110747)
845 lei
DezmaAuto
16987

845 lei
DezmaOradea
2657

845 lei
DezmaAuto
16987

Compresor clima, cod 8E0260805CB, Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI, BPW (id:518870)
845 lei
DezmaAuto
16987

845 lei
DezmaOradea
2657

845 lei
DezmaAuto
16987

Compresor clima, cod 8E0260805CB, Audi A4 Avant (8ED, B7), 2.0 TDI, BPW (idi:658609)
845 lei
DezmaAuto
16987

845 lei
DezmaOradea
2657

845 lei
DezmaAuto
16987

Compresor clima, cod 8E0260805CB, Audi A4 (8EC, B7), 2.0 TDI, BPW (pr:110747)
845 lei
DezmaAuto
16987

Compresor clima, cod 8E0260805CB, Audi A4 (8EC, B7), 2.0 TDI, BPW (pr:110747)
845 lei
DezmaOradea
2657
compresor ac audi a4 b7 2007 cod bpw
din categoriaCompresor AC
Bihor. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.