Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



500 lei
EuroPieseAuto
201

500 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor AC Mercedes G Class W463 E Class W211 Viano S class W221 cod A0022305811
900 lei
Antony
2014

600 lei
BOBAUTO
1820

400 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC Audi A5 Cabriolet 2009/03-2012/03 2.0 TFSI 132KW 180CP Cod 4F0260805H
600 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor AC Mercedes G Class W463 E Class W211 Viano S class W221 cod A0022305811
900 lei
Antony
2014

300 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC Volvo C70 I Cabriolet 2002/07-2005/10 2.3 T5 180KW 245CP Cod 30612681
300 lei
EuroPieseAuto
201

600 lei
EuroPieseAuto
201

300 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC Volvo C70 I Cabriolet 2002/07-2005/10 2.3 T5 180KW 245CP Cod 30613839
300 lei
EuroPieseAuto
201

300 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC BMW 3er Cabriolet 2009/01-2013/12 E93 330d 180KW 245CP Cod 4472601852
400 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC Audi A5 Cabriolet 2009/03-2012/03 2.0 TFSI 132KW 180CP Cod 4F0260805H
600 lei
EuroPieseAuto
201

600 lei
EuroPieseAuto
201

500 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC Audi A3 Cabriolet 2013/10-2016/07 1.8 TFSI 132KW 180CP Cod 5Q0820803F
500 lei
EuroPieseAuto
201

400 lei
EuroPieseAuto
201

500 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC Audi A3 Cabriolet 2013/10-2019/12 1.8 TFSI 132KW 180CP Cod 5Q0820803F
500 lei
EuroPieseAuto
201

500 lei
EuroPieseAuto
201

500 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC BMW 4 Cabriolet 2014/01-2016/02 xDrive 180KW 245CP Cod 4472604711
700 lei
EuroPieseAuto
201

700 lei
EuroPieseAuto
201

700 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC Audi A5 Cabriolet 2009/03-2012/03 2.0 TFSI 132KW 180CP Cod 4F0260805AA
1000 lei
EuroPieseAuto
201

Compresor Clima AC BMW 4 Cabriolet 2013/10-2017/02 180KW 245CP Cod 4472604711
700 lei
EuroPieseAuto
201
compresor ac 180 cc
din categoriaCompresor AC
Ilfov. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.