Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



Compresor Clima AC Audi A4 Avant 2001/04-2004/12 B6 3.0 quattro 160KW 218CP Cod 4472209560
500 lei
EuroPieseAuto
200

500 lei
EuroPieseAuto
200

600 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 Avant 2006/01-2008/06 B7 3.0 TDI quattro 171KW 233CP Cod 8E0260805BJ
600 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 2006/01-2008/06 B7 3.0 TDI quattro 171KW 233CP Cod 8E0260805BA
900 lei
EuroPieseAuto
200

900 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 2006/01-2008/06 B7 3.0 TDI quattro 171KW 233CP Cod 4F0260805H
600 lei
EuroPieseAuto
200

600 lei
EuroPieseAuto
200

900 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 2004/11-2008/06 B7 3.0 TDI quattro 150KW 204CP Cod 4F0260805H
600 lei
EuroPieseAuto
200

900 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 2004/11-2008/06 B7 3.0 TDI quattro 150KW 204CP Cod 8E0260805BJ
600 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 Avant 2006/01-2008/06 B7 3.0 TDI quattro 171KW 233CP Cod 4F0260805H
600 lei
EuroPieseAuto
200

600 lei
EuroPieseAuto
200

600 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 2006/01-2008/06 B7 3.0 TDI quattro 171KW 233CP Cod 4F0260805H
600 lei
EuroPieseAuto
200

600 lei
EuroPieseAuto
200

600 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 Avant 2006/01-2008/06 B7 3.0 TDI quattro 171KW 233CP Cod 4F0260805H
600 lei
EuroPieseAuto
200

600 lei
EuroPieseAuto
200

600 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 2004/11-2008/06 B7 3.0 TDI quattro 150KW 204CP Cod 4F0260805H
600 lei
EuroPieseAuto
200

500 lei
EuroPieseAuto
200

500 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 Cabriolet 2002/04-2005/12 B7 3.0 160KW 218CP Cod 5Q0820803F
500 lei
EuroPieseAuto
200

Compresor Clima AC Audi A4 2001/04-2004/12 B6 3.0 160KW 218CP Cod 5Q0820803F
500 lei
EuroPieseAuto
200
compresor a4 3.0
din categoriaCompresor AC
Ilfov. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.