Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



Compresor Clima AC Ford Focus C-Max 2005/02-2007/03 1.6 TDCi 66KW 90CP Cod 3M5H19D629TA
500 lei
EuroPieseAuto
191

500 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford Focus C-Max 2003/10-2007/03 1.6 TDCi 80KW 109CP Cod 3M5H19D629GD
400 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford Focus C-Max 2005/02-2007/03 1.6 TDCi 66KW 90CP Cod 3M5H19D629GD
400 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford Focus C-Max 2005/02-2007/03 1.6 TDCi 66KW 90CP Cod 3M5H19D629GD
400 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford C-Max 2007/02-2010/09 1.6 TDCi 80KW 109CP Cod 3M5H19D629TA
500 lei
EuroPieseAuto
191

500 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford C-Max 2007/02-2010/09 1.6 TDCi 74KW 101CP Cod 3M5H19D629TA
500 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford Focus C-Max 2005/02-2007/03 1.6 TDCi 66KW 90CP Cod 3M5H19D629GD
400 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

500 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford C-Max 2007/02-2010/09 1.6 TDCi 66KW 90CP Cod 3M5H19D629TA
500 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford C-Max 2007/02-2010/09 1.6 TDCi 66KW 90CP Cod 3M5H19D629GD
400 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford C-Max 2007/02-2010/09 1.6 TDCi 66KW 90CP Cod 3M5H19D629GD
400 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

400 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford C-Max 2007/02-2010/09 1.6 TDCi 80KW 109CP Cod 3M5H19D629GD
400 lei
EuroPieseAuto
191

Compresor Clima AC Ford C-Max 2007/02-2010/09 1.6 TDCi 74KW 101CP Cod 3M5H19D629GD
400 lei
EuroPieseAuto
191
c max 1.6 tdci
din categoriaCompresor AC
Ilfov. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.