Marcă / Model
A-Class W169
5
B-Class W245
4
C-Class A205
19
C-Class C204
163
C-Class C205
19
C-Class CL203
327
C-Class S202
345
C-Class S203
327
C-Class S204
163
C-Class S205
19
C-Class W202
345
C-Class W203
329
C-Class W204
197
C-Class W205
19
CL-Class C215
292
CL-Class C216
82
CLK A207
144
CLK A208
345
CLK A209
408
CLK A238
19
CLK C208
345
CLK C209
395
CLS C257
19
CLS X218
107
E-Class C207
144
E-Class C238
69
E-Class S210
345
E-Class S211
299
E-Class S212
153
E-Class S213
19
E-Class W210
345
E-Class W211
303
E-Class W212
157
E-Class W213
69
G-Class W460
63
G-Class W461
361
G-Class W463
563
GL-Class X164
185
GLC C253
19
GLC X253
19
GLK X204
215
M-Class W163
575
M-Class W164
240
M-Class W166
105
R-Class W251
207
S-CLASS W140
345
S-Class W220
328
S-Class W221
144
S-Class W222
84
SL R129
53
SL R230
319
SLK R170
345
SLK R171
156
SLK R172
108
Viano W639
286
Vito W638
436
Vito W639
286
X-Class 470
43
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...



1217 lei
TopTechAuto
2757

1080 lei
TopTechAuto
2757

Compresor, climatizare MERCEDES-BENZ CL-CLASS cupe (C140), MERCEDES-BENZ S-CLASS limuzina (W140), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) - DELPHI TSP0159083
994 lei
Pieseautodetop
3554

1052 lei
AutoJoy
90

1514 lei
TopTechAuto
2757

Compresor, climatizare MERCEDES-BENZ CL-CLASS cupe (C140), MERCEDES-BENZ S-CLASS limuzina (W140), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) - ELSTOCK 51-0001
983 lei
Pieseautodetop
3554

3231 lei
Pieseautodetop
3554

Compresor climatizare Nissens MERCEDES-BENZ C-CLASS cupe (CL203) 2002-2008 - 89090
1263 lei
TopTechAuto
2757

2249 lei
Pieseautodetop
3554

1249 lei
TopTechAuto
2757

1228 lei
TopTechAuto
2757

Compresor climatizare Valeo MERCEDES-BENZ C-CLASS cupe (C204) 2011-2018 - 813657
1615 lei
TopTechAuto
2757

1615 lei
TopTechAuto
2757

2249 lei
Pieseautodetop
3554
c class coupe c 205
din categoriaCompresor AC
.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.