Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
409 lei
Pieseautodetop
3405
Releu bujii Skoda Octavia Rapid Superb Fabia Roomster Passat Crafter Golf Seat Audi 038907281D 0281003038
100 lei
Vasiloiu0ncl
7581
409 lei
Pieseautodetop
3405
Unitate de control,bujii incandescente VW GOLF VI (5K1) (2008 - 2013) MEYLE 114 880 0002 piesa NOUA
354 lei
AutopiesaRO
10803
Unitate de control,bujii incandescente VW GOLF VI Cabriolet (517) (2011 - 2016) MEYLE 114 880 0002 piesa NOUA
354 lei
AutopiesaRO
10803
325 lei
PieseMania
739
325 lei
PieseMania
739
373 lei
Comnico
4708
284 lei
Autoeshop
8227
Unitate de control bujii incandescente VOLKSWAGEN GOLF V Variant (1K5) - Cod intern: W20123085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
284 lei
Autoeshop
8227
50 lei
Dezpetriuc
4867
Unitate de control,bujii incandescente (1148800002 MEYLE) AUDI,SEAT,SKODA,VW
300 lei
PieseAutoSuceava
5442
409 lei
Pieseautodetop
3405
219 lei
Pieseautodetop
3405
bujii vw golf mk iv
din categoriaReleu bujii
Volkswagen Golf 6
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.