Te-ar mai putea interesa şi ...
![Suportul de motor: cum ne dam seama daca avem suportul rupt si ce se poate intampla?](https://www.pieseauto.ro/poze/poza/poza-73447f11d7b20ca1e3-80-60-2-95-1.jpg)
![Suport motor 2.0 d N47D20C 2211677504101 BMW X3 F25 [facelift] [2014 - 2017]](https://www.pieseauto.ro/poze/suport-motor-2-0-d-n47d20c-2211677504101-bmw-x3/suport-motor-2-0-d-n47d20c-2211677504101-bmw-x3-5c71c10753d4988a016-200-150-2-95-1.jpg)
146 lei
LuxAutoDEZ
1737
![Suport motor dreapta BMW X3 F25 [facelift] [2014 - 2017] Crossover xDrive20d AT (190 hp) FACELIFT](https://www.pieseauto.ro/poze/suport-motor-dreapta-bmw-x3-f25-facelift-2014/suport-motor-dreapta-bmw-x3-f25-facelift-2014-a9e87103d46fd0d1dee-200-150-2-95-1.jpg)
Suport motor dreapta BMW X3 F25 [facelift] [2014 - 2017] Crossover xDrive20d AT (190 hp) FACELIFT
500 lei
Buzaauto
1734
![Suport motor stanga BMW X3 F25 [facelift] [2014 - 2017] Crossover xDrive20d AT (190 hp) FACELIFT](https://www.pieseauto.ro/poze/suport-motor-stanga-bmw-x3-f25-facelift-2014-2017/suport-motor-stanga-bmw-x3-f25-facelift-2014-2017-a9e87103d46fd0d1dee-200-150-2-95-1.jpg)
500 lei
Buzaauto
1734
![Suport motor 2.0 d N47D20C 2211677504101 BMW X3 F25 [facelift] [2014 - 2017]](https://www.pieseauto.ro/poze/suport-motor-2-0-d-n47d20c-2211677504101-bmw-x3/suport-motor-2-0-d-n47d20c-2211677504101-bmw-x3-5c71c10753d4988a016-200-150-2-95-1.jpg)
146 lei
LuxAutoDEZ2
524
![Tampon motor dreapta BMW X3 F25 [facelift] [2014 - 2017] Crossover xDrive20d AT (190 hp) FACELIFT](https://www.pieseauto.ro/poze/tampon-motor-dreapta-bmw-x3-f25-facelift-2014/tampon-motor-dreapta-bmw-x3-f25-facelift-2014-a9e87103d46fd0d1dee-200-150-2-95-1.jpg)
Tampon motor dreapta BMW X3 F25 [facelift] [2014 - 2017] Crossover xDrive20d AT (190 hp) FACELIFT
500 lei
Buzaauto
1734
bmw facelift
din categoriaSuporti motor
BMW X3 F25
.Suportii de motor sunt niste piese din cauciuc masiv, cu ranforsari de fier pentru surub. Suportul motor este practic o bucsa de dimensiuni mai mari. Un suport de motor poate avea mai multe prinderi, dar scopul este acelasi: sa fixeze motorul pe sasiu, permitandu-i o miscare de cativa milimetrii. In timp, cauciucul suportului se uzeaza, ceea ce duce la vibratii puternice si la un joc al motorului si al transmisiei.