Județ
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Ce este intercoolerul si cum stim daca trebuie schimbat?
Radiatorul intercooler: ce face si de ce trebuie sa-l schimbam din cand in cand
263 lei
TopTechAuto
983
356 lei
Advanceautovanz
1240
Radiator Aer intercooler BMW Seria 1 E82/E88 [2th facelift] [2008 - 2013] 30797 11-600-327
356 lei
Advanceautovanz
1240
538 lei
Pieseautodetop
3405
347 lei
Autoeshop
8224
Intercooler compresor BMW 3 (E90) - Cod intern: W20089535 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
347 lei
Autoeshop
8224
Radiator Aer intercooler BMW Seria 1 E82/E88 [2th facelift] [2008 - 2013] 30797 11-600-327
356 lei
Advanceautovanz
1240
356 lei
Advanceautovanz
1240
Intercooler, compresor BMW 1 (E81), BMW 3 limuzina (E90), BMW 3 Touring (E91) - NRF 30907A
595 lei
Pieseautodetop
3405
347 lei
Autoeshop
8224
347 lei
Autoeshop
8224
INTERCOOLER BMW 3 (E90) 320 d xDrive 320 d 318 d 316 d 116cp 122cp 136cp 143cp 150cp 163cp 177cp 184cp NISSENS NIS 96725 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
396 lei
TopTechAuto
983
869 lei
Pieseautodetop
3405
Radiator Aer intercooler BMW Seria 1 E82/E88 [2th facelift] [2008 - 2013] 30797 11-600-327
356 lei
Advanceautovanz
1240
Intercooler compresor BMW 1 (E81) - Cod intern: W20089535 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
347 lei
Autoeshop
8224
347 lei
Autoeshop
8224
612 lei
Pieseautodetop
3405
INTERCOOLER BMW 3 (E90) 320 d 320 d xDrive 163cp 177cp 184cp THERMOTEC DAB009TT 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
442 lei
TopTechAuto
983
347 lei
Autoeshop
8224
347 lei
Autoeshop
8224
INTERCOOLER BMW 3 (E90) 320 d xDrive 320 d 318 d 136cp 143cp 163cp 177cp 184cp NISSENS NIS 96480 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
676 lei
TopTechAuto
983
519 lei
Autoeshop
8224
713 lei
Pieseautodetop
3405
Intercooler compresor BMW X1 (E84) - Cod intern: W20089610 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
519 lei
Autoeshop
8224
359 lei
TopTechAuto
983
519 lei
Autoeshop
8224
bmw e 90 2007
din categoriaIntercooler
BMW E87
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.