Județ
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Amortizoarele auto: ce se poate strica la suspensia masinii noastre?
439 lei
TopTechAuto
862
439 lei
TopTechAuto
862
Set amortizoare fata NOI Monroe ReFlex BMW 5 E39 cod E4622 E4623L E4622R 5412096088582
600 lei
Antony
1704
214 lei
TopTechAuto
862
242 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta BMW 5 (E60) MONROE MON742016SP 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
485 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Stanga BMW 5 (E60) MEYLE 326 623 0032 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
428 lei
TopTechAuto
862
428 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga BMW 5 (E60) MEYLE 326 725 0017 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
346 lei
TopTechAuto
862
452 lei
TopTechAuto
862
454 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Spate Dreapta/Stanga BMW 5 (E60) KAYABA KYB341704 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
420 lei
TopTechAuto
862
437 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Stanga BMW 5 (E60) MONROE MON742017SP 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
485 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Stanga BMW 5 (E60) MAGNUM TECHNOLOGY AGB104MT 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
246 lei
TopTechAuto
862
246 lei
TopTechAuto
862
669 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta BMW 5 (E60) SACHS 310 496 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
669 lei
TopTechAuto
862
642 lei
TopTechAuto
862
642 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Stanga BMW 5 (E60) SACHS 310 466 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
705 lei
TopTechAuto
862
437 lei
TopTechAuto
862
557 lei
TopTechAuto
862
AMORTIZOR / TELESCOP Fata Dreapta BMW 5 (E60) SACHS 310 481 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
584 lei
TopTechAuto
862
165 lei
TopTechAuto
862
705 lei
TopTechAuto
862
bmw 530 2001
din categoriaAmortizoare
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: