Marcă / Model
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Radiatorul de racire: il reparam sau il schimbam cand se crapa?
543 lei
Advanceautovanz
1176
543 lei
Advanceautovanz
1176
712 lei
Advanceautovanz
1176
712 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa si AC Original Cu Cadru In Stare Buna Mercedes-Benz AMG GT C190 (facelift) Liftback A1905004500
1000 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa si AC Original Cu Cadru In Stare Buna Mercedes-Benz AMG GT C190 (facelift) Roadster A1905004500
1000 lei
Advanceautovanz
1176
1000 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa si AC Original Cu Cadru In Stare Buna Mercedes-Benz AMG GT C190 (facelift) 2017 2018 2019 2020 A1905004500
1000 lei
Advanceautovanz
1176
712 lei
Advanceautovanz
1176
596 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa Original In Stare Buna Mercedes-Benz AMG GT C190 (facelift) 2017 2018 2019 2020 A0995000501
1000 lei
Advanceautovanz
1176
573 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa Mercedes-Benz CLS-Class C219 (facelift) 2008 2009 2010 AMG Sedan 4-usi 53839 11-544-353
811 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa Mercedes-Benz C-Class W204/S204 2007 2008 2009 2010 2011 2012 AMG Sedan 4-usi 58335
575 lei
Advanceautovanz
1176
596 lei
Advanceautovanz
1176
712 lei
Advanceautovanz
1176
596 lei
Advanceautovanz
1176
658 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa Mercedes-Benz CLS-Class C219 2004 2005 2006 2007 2008 AMG Sedan 4-usi 53839 11-544-353
811 lei
Advanceautovanz
1176
712 lei
Advanceautovanz
1176
596 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa Mercedes-Benz C-Class W204/S204 2007 2008 2009 2010 2011 2012 AMG Sedan 4-usi 58335
575 lei
Advanceautovanz
1176
543 lei
Advanceautovanz
1176
534 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa Mercedes-Benz C-Class W204/S204 2007 2008 2009 2010 2011 2012 AMG Sedan 4-usi 58335
575 lei
Advanceautovanz
1176
Radiator Apa Mercedes-Benz C-Class W204/S204 2007 2008 2009 2010 2011 2012 AMG Sedan 4-usi 58336 11-544-976
596 lei
Advanceautovanz
1176
bara amg
din categoriaRadiator apa
.Radiatorul masinii este cunoscut drept radiator de apa. Acesta este insarcinat cu racirea antigelului din motor, lichid circulat de pompa de apa si de termostat. Radiatorul de apa este in general fabricat din aluminiu si are o suprafata mare de racire. Racirea se face cu aer, angrenat de obicei de un ventilator cuplat la o termocupla. Cand temperatura antigelului depaseste o anumita valoare, termocupla declanseaza ventilatorul care raceste imediat suprafata radiatorului. Radiatoarele se pot sparge, caz in care vom vedea scurgeri de lichid de racire.