Marcă / Model
A1
12
A2
3
A3 8P
4
A4 B5
6
A4 B6
11
A4 B7
10
A4 B8
14
A5
13
A6 C4
8
A6 C5
6
A6 C6
19
A6 C7
9
A8
10
Q3
4
Q5
9
Q7
11
S6
29
TT
10
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Releu bujii AUDI A6 III Avant (4F5, C6) [ 2005 - 2011 ] quattro (BBJ) 160KW|218HP OEM 4E0907282A / 4E0907282A
69 lei
BmCartech
1339
409 lei
Pieseautodetop
3398
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente VW NOVO FUSCA (9C1, 1C1), SEAT LEON (1M1), AUDI A2 (8Z0) - METZGER 0884009
409 lei
Pieseautodetop
3398
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente PORSCHE CAYENNE (955), VW TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7), AUDI A6 limuzina (4F2, C6) - HCO 132168
409 lei
Pieseautodetop
3398
97 lei
LuxAutoDEZ2
484
409 lei
Pieseautodetop
3398
Releu bujii 1.9 tdi bls 038907281d Audi A3 8P/8PA [facelift] [2004 - 2008] BLS
97 lei
LuxAutoDEZ
1697
409 lei
Pieseautodetop
3398
409 lei
Pieseautodetop
3398
Unitate de control,bujii incandescente PORSCHE CAYENNE (955), VW TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7), AUDI A6 limuzina (4F2, C6) - BOSCH 0 281 003 087
137 lei
Pieseautodetop
3398
409 lei
Pieseautodetop
3398
224 lei
Pieseautodetop
3398
Unitate de controlbujii incandescente AUDI A4 (8E5,B6), VW MULTIVAN Mk V (7HM) - BOSCH 0 281 003 0
157 lei
Pieseautodetop
3398
audi
din categoriaReleu bujii
Neamt.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.