Preț (lei)
Vânzător
377 lei
AutopiesaRO
10716
311 lei
Luk4Parts
21
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente AUDI A4 Allroad (8KH, B8) (2009 - 2016) METZGER 0884011 piesa NOUA
449 lei
AutopiesaRO
10716
158 lei
Luk4Parts
21
80 lei
DezautoAdrian
642
449 lei
AutopiesaRO
10716
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente AUDI A4 Avant (8K5, B8) (2007 - 2015) METZGER 0884011 piesa NOUA
449 lei
AutopiesaRO
10716
129 lei
Luk4Parts
21
153 lei
AutopiesaRO
10716
Unitate de control,bujii incandescente AUDI A4 (8W2, B9) (2015 - 2016) BOSCH 0 281 003 083 piesa NOUA
91 lei
AutopiesaRO
10716
129 lei
Luk4Parts
21
Unitate de control,bujii incandescente AUDI A4 (8K2, B8) (2007 - 2015) BOSCH 0 281 003 087 piesa NOUA
153 lei
AutopiesaRO
10716
Unitate de control,bujii incandescente AUDI A4 Avant (8W5, B9) (2015 - 2016) BOSCH 0 281 003 083 piesa NOUA
91 lei
AutopiesaRO
10716
129 lei
Luk4Parts
21
153 lei
AutopiesaRO
10716
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente AUDI A4 (8EC, B7) (2004 - 2008) METZGER 0884009 piesa NOUA
355 lei
AutopiesaRO
10716
311 lei
Luk4Parts
21
355 lei
AutopiesaRO
10716
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente AUDI A4 Avant (8E5, B6) (2001 - 2004) METZGER 0884009 piesa NOUA
355 lei
AutopiesaRO
10716
268 lei
Luk4Parts
21
355 lei
AutopiesaRO
10716
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente AUDI A4 (8EC, B7) (2004 - 2008) HITACHI 132128 piesa NOUA
231 lei
AutopiesaRO
10716
311 lei
Luk4Parts
21
231 lei
AutopiesaRO
10716
audi a4
din categoriaReleu bujii
Bucuresti.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.