Marcă / Model
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
Ce se intampla in compresorul de aer conditionat cand apesi butonul de climatizare
709 lei
Cupolaspeed
1929
Compresor aer conditionat Audi A4 (2007-2011) [8K2, B8] 1.8 2.0 tdi, tfsi CDNB,CAHA, CAG, CDHA 8KD260805
709 lei
Cupolaspeed
1929
COMPRESOR CLIMA AC AUDI A4 B8 (8K2) BOSCH 1 986 AD1 003 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
1154 lei
TopTechAuto
867
Compresor ac Audi A4 (2007-2011) [8K2, B8] 1.8 2.0 tdi, tfsi CDNB,CAHA, CAG, CDHA 8KD260805
709 lei
Cupolaspeed
1929
709 lei
Cupolaspeed
1929
COMPRESOR CLIMA AC AUDI A4 B8 Avant (8K5) BOSCH 1 986 AD1 003 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
1154 lei
TopTechAuto
867
709 lei
Cupolaspeed
1929
Compresor aer conditionat Audi A5 (2007-2011) [8T3] 1.8 2.0 tdi, tfsi CDNB,CAHA, CAG, CDHA 8KD260805
709 lei
Cupolaspeed
1929
COMPRESOR CLIMA AC AUDI A5 (8T3) BOSCH 1 986 AD1 003 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
1154 lei
TopTechAuto
867
709 lei
Cupolaspeed
1929
Compresor clima Audi A4 (2007-2011) [8K2, B8] 1.8 2.0 tdi, tfsi CDNB,CAHA, CAG, CDHA 8KD260805
709 lei
Cupolaspeed
1929
COMPRESOR CLIMA AC AUDI A5 Sportback (8TA) BOSCH 1 986 AD1 003 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
1154 lei
TopTechAuto
867
709 lei
Cupolaspeed
1929
1188 lei
TopTechAuto
867
COMPRESOR CLIMA AC AUDI A5 Convertible (8F7) BOSCH 1 986 AD1 003 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
1154 lei
TopTechAuto
867
1370 lei
TopTechAuto
867
1370 lei
TopTechAuto
867
COMPRESOR CLIMA AC AUDI A4 B8 (8K2) NRF NRF 32263 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
1123 lei
TopTechAuto
867
1138 lei
TopTechAuto
867
1138 lei
TopTechAuto
867
COMPRESOR CLIMA AC AUDI A4 B8 Avant (8K5) NRF NRF 32263 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
1123 lei
TopTechAuto
867
1123 lei
TopTechAuto
867
1138 lei
TopTechAuto
867
audi 2.0 tfsi cdnb
din categoriaCompresor AC
.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.