Marcă / Model
A-Class W168
1
A-Class W169
49
A-Class W176
2
A-Class W177
3
B-Class W245
11
B-Class W246
4
C-Class W204
2
C-Class W205
2
E-Class W212
2
E-Class W213
4
GLC C253
1
Sprinter 906
2
vezi toate [+]
Județ
Arges
2
Bihor
18
Bucuresti
1
Buzau
1
Cluj
1
Dolj
2
Gorj
1
Iasi
1
Ilfov
1
Maramures
4
Mures
2
Neamt
6
Olt
2
Prahova
4
Salaj
2
Sibiu
1
Suceava
11
Valcea
2
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

150 lei
AUTOPRO
6812

150 lei
Dezautoaim
9654

300 lei
DezmembrariPitesti
1494
![Releu bujii incandescente 2.0 cdi om640 a6401530479 Mercedes-Benz A-Class W169 [2004 - 2008]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-2-0-cdi-om640/releu-bujii-incandescente-2-0-cdi-om640-c6320104c1f8800a0db-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii incandescente 2.0 cdi om640 a6401530479 Mercedes-Benz A-Class W169 [2004 - 2008]
145 lei
LuxAutoDEZ2
1260

150 lei
LuxAutoDEZ
2391

Releu bujii mercedes a-class w176 b-class w246 sprinter 906 2.0cdi 2.2cdi a6519005502
300 lei
Dezpetriuc
5809

295 lei
DezmaAuto
17002

Releu bujii, cod A6401530479, Mercedes Clasa A (W169) 2.0 cdi, OM640940 (id:393269)
295 lei
DezmaOradea
2665

200 lei
Vasyclaruno2_AG
634

300 lei
Dezpetriuc
5809

100 lei
DezmembrariGoranu
1840

Releu bujii 2.0 cdi 640940 mercedes a-class w169 b-class w245 a6401530479
100 lei
DezAutoCiprian
736
a class 2.0 cdi
din categoriaReleu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.