Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

Releu bujii, cod 8514120, Bmw 5 Touring (G31), 2.0 diesel, B47D20A (idi:486915)
137 lei
DezmaAuto
17128

137 lei
DezmaAuto
17128

137 lei
DezmaOradea
2741
![Releu bujii, Mercedes Viano (W639) [Fabr 2003-prezent] 2.2 cdi, OM651940, cod A6519008802 (id:422517)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-viano-w639-fabr-2003-prezent/releu-bujii-mercedes-viano-w639-fabr-2003-prezent-6e646f84fa5d0f204c-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii, Mercedes Viano (W639) [Fabr 2003-prezent] 2.2 cdi, OM651940, cod A6519008802 (id:422517)
162 lei
DezmaOradea
2741

221 lei
DezmaOradea
2741
![Releu bujii, Fiat Doblo (263) [Fabr 2009-prezent] 1.6 M-jet, 55203394 (id:412531)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-fiat-doblo-263-fabr-2009-prezent-1-6/releu-bujii-fiat-doblo-263-fabr-2009-prezent-1-6-4f669f7610960875a8-0-0-0-0-0.jpg)
91 lei
DezmaAuto
17128

Releu bujii, cod FPLA-12B533-BD, Land Rover Discovery V (L462) 3.0 diesel, 306DT (id:562468)
184 lei
DezmaOradea
2741

183 lei
DezmaAuto
17128
![Releu bujii, Bmw 4 (F32) [Fabr 2013-prezent] 2.0 diesel, B47D20A, 8473750 (id:435477)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-bmw-4-f32-fabr-2013-prezent-2-0/releu-bujii-bmw-4-f32-fabr-2013-prezent-2-0-1c113f850f0e0d978d-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii, Bmw 4 (F32) [Fabr 2013-prezent] 2.0 diesel, B47D20A, 8473750 (id:435477)
176 lei
DezmaOradea
2741

Releu bujii, cod FPLA-12B533-AD, Land Rover Range Rover Velar (L560) 3.0 diesel, 306DT (idi:562467)
221 lei
DezmaOradea
2741
2025 赵本山世界巡演
din categoriaReleu bujii
Bihor. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: