Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...

![Amortizor dreapta spate Chevrolet Epica (2005->) [KL1_] 2.0 Motorina 2008, CU FLANSA ȘI ARC](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-dreapta-spate-chevrolet-epica-2005-kl1/amortizor-dreapta-spate-chevrolet-epica-2005-kl1-6191a10c8b6b78e5cbe-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
Danlupastean
4413
![Amortizor stanga fata, Chevrolet Captiva (C100) [fabr 2006 -> ] 2.0 d (id:429600)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-stanga-fata-chevrolet-captiva-c100-fabr/amortizor-stanga-fata-chevrolet-captiva-c100-fabr-bc64bf8505c08240bb-0-0-0-0-0.jpg)
255 lei
DezmaOradea
2748
![Set amortizoare fata Chevrolet Epica (2005->) [KL1_] 2.0 Motorina 2008, 96814504 / 96814505](https://www.pieseauto.ro/poze/set-amortizoare-fata-chevrolet-epica-2005-kl1-2-0/set-amortizoare-fata-chevrolet-epica-2005-kl1-2-0-dd69210c8b6658d9be7-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
Danlupastean
4413
![Amortizor spate, Chevrolet Captiva (C100) [fabr 2006 -> ] 2.0 D (id:429583)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-chevrolet-captiva-c100-fabr-2006/amortizor-spate-chevrolet-captiva-c100-fabr-2006-1ffa9f85048e0131e8-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor spate, Chevrolet Captiva (C100) [fabr 2006 -> ] 2.0 D (id:429583)
140 lei
DezmaOradea
2748
![Amortizor spate, Chevrolet Captiva (C100) [fabr 2006 -> ] 2.0 D (id:429582)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-chevrolet-captiva-c100-fabr-2006/amortizor-spate-chevrolet-captiva-c100-fabr-2006-303e6f850492090759-0-0-0-0-0.jpg)
140 lei
DezmaOradea
2748
![Amortizor stanga fata, Chevrolet Captiva (C100) [fabr 2006 -> ] 2.0 d (id:429600)](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-stanga-fata-chevrolet-captiva-c100-fabr/amortizor-stanga-fata-chevrolet-captiva-c100-fabr-bc64bf8505c08240bb-0-0-0-0-0.jpg)
255 lei
DezmaAuto
17147
2025 赵本山世界巡演
din categoriaAmortizoare
Chevrolet
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: