Marcă / Model
Județ
Arges
20
Bucuresti
3
Cluj
10
Constanta
3
Dambovita
2
Dolj
2
Iasi
2
Ilfov
1
Maramures
2
Neamt
9
Olt
16
Prahova
8
Teleorman
12
Timis
1
Vaslui
18
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



500 lei
ModusDezmembrari
1184

Compresor AC Volkswagen Golf 6 2010 1.6 TDI Cod motor CAYC 105CP/77KW
600 lei
Dezmembrarinadasel
307

500 lei
Dezmembrarinadasel
307
![Compresor clima Audi A1 (8X1) [Fabr 2010-2018] 5N0820803A 1.6 TDI CAYC 77KW / 105CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-audi-a1-8x1-fabr-2010-2018/compresor-clima-audi-a1-8x1-fabr-2010-2018-678dd10e19b1c0d9d97-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor clima Audi A1 (8X1) [Fabr 2010-2018] 5N0820803A 1.6 TDI CAYC 77KW / 105CP
749 lei
Dezmembraru
3233

Compresor Aer Conditionat VW PASSAT B7 2010 - 2014 Motorina 5N0820803E, 5N0 820 803 E, 011405520001, 09121181714D, 06571089, 5N0820803
550 lei
DezShop
3915

Compresor AC CAY Vw Jetta 1.6 tdi 2014 oem cod 5N0820803A cod motor CAY 105 HP
700 lei
VagAutoDez
649

699 lei
FullDezromAuto
37
![Compresor AC VOLKSWAGEN PASSAT (365) [ 2010 - 2014 ] 1.6 TDi BlueMotion (CAYC) 77KW|105HP Delphi 09082225011D OEM 5N0820803E](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-ac-volkswagen-passat-365-2010-2014-1-6/compresor-ac-volkswagen-passat-365-2010-2014-1-6-c86541056d20f0e0f0a-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor AC VOLKSWAGEN PASSAT (365) [ 2010 - 2014 ] 1.6 TDi BlueMotion (CAYC) 77KW|105HP Delphi 09082225011D OEM 5N0820803E
750 lei
AutoJon
1926

Compresor aer conditionat Audi A3 8P diesel 1.6 TDI 105cp cod motor CAYC an 2009-2012 , este nou
1195 lei
AutoG
1015

Compresor aer conditionat VW JETTA 5 2005->2010 pentru 1.6 TDI, perioada 2009 2010 PIESA NOUA de la an de fabricatie 09/2009, diametru admisie mm 28,5, Diametru evacuare mm 15,3, cod compresor PXE16
1281 lei
Smartshop
8555

Compresor ac CAY 1.6 tdi an fab 2009-2014 euro 5 aavand cod 1K0820808D pt Audi A3
500 lei
VagAutoDez
649
2010 1.6 cayc motor
din categoriaCompresor AC
.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.
Vezi şi ofertele pentru: