Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Ce este intercoolerul si cum stim daca trebuie schimbat?
Radiatorul intercooler: ce face si de ce trebuie sa-l schimbam din cand in cand
299 lei
TopTechAuto
998
299 lei
TopTechAuto
998
INTERCOOLER FORD MONDEO III Turnier (BWY) 2.2 TDCi 2.0 16V TDDi / TDCi 2.0 TDCi 2.0 16V DI / TDDi / TDCi 115cp 130cp 150cp 155cp 90cp THERMOTEC DAG009TT 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
299 lei
TopTechAuto
998
385 lei
TopTechAuto
998
279 lei
TopTechAuto
998
INTERCOOLER FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi 1.8 Di 110cp 75cp 90cp THERMOTEC DAG031TT 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
279 lei
TopTechAuto
998
INTERCOOLER FORD TOURNEO CONNECT 1.8 TDCi /TDDi /DI 1.8 TDCi 110cp 75cp 90cp THERMOTEC DAG021TT 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
315 lei
TopTechAuto
998
315 lei
TopTechAuto
998
INTERCOOLER SEAT ALHAMBRA VAN (7V8, 7V9) TDI 1.9 TDI 4motion 116cp THERMOTEC DAG008TT 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
300 lei
TopTechAuto
998
385 lei
TopTechAuto
998
260 lei
TopTechAuto
998
INTERCOOLER FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 Di 1.8 TDCi 75cp 90cp NISSENS NIS 96219 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
501 lei
TopTechAuto
998
501 lei
TopTechAuto
998
INTERCOOLER VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.9 TDI 4motion 1.8 T 20V 1.9 TDI 115cp 150cp 90cp THERMOTEC DAG008TT 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
300 lei
TopTechAuto
998
INTERCOOLER SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 1.9 TDI 4motion 1.8 T 20V 1.9 TDI 115cp 150cp 90cp THERMOTEC DAG008TT 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
300 lei
TopTechAuto
998
300 lei
TopTechAuto
998
260 lei
TopTechAuto
998
2002 2007
din categoriaIntercooler
Ford
Suceava.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.