Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...



1348 lei
Autoeshop
9520

1348 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare FORD C-MAX (DM2) - Cod intern: W20004669 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1385 lei
Autoeshop
9520

1385 lei
Autoeshop
9520

1288 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare FORD FOCUS/C-MAX VS16 - Cod intern: W20088034 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1288 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare FORD FOCUS C-MAX - Cod intern: W20088034 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1288 lei
Autoeshop
9520

1446 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare FORD FOCUS C-MAX - Cod intern: W20088114 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1446 lei
Autoeshop
9520

1446 lei
Autoeshop
9520

1348 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare FORD FOCUS II/VOLVO S40 - Cod intern: M20379753 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1348 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare FORD FOCUS III Turnier - Cod intern: M20379753 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1348 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare VOLVO S40 II (MS) - Cod intern: M20379753 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1348 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare VOLVO 960 Mk II combi (965) - Cod intern: M20379753 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1348 lei
Autoeshop
9520

1348 lei
Autoeshop
9520

1348 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare VOLVO V50 (MW) - Cod intern: M20379753 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1348 lei
Autoeshop
9520

1348 lei
Autoeshop
9520

1348 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare VOLVO V40 hatchback - Cod intern: M20379753 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1348 lei
Autoeshop
9520

1348 lei
Autoeshop
9520

1348 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare FORD KUGA I - Cod intern: M20379753 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1348 lei
Autoeshop
9520

Compresor climatizare VOLVO C70 II Cabriolet - Cod intern: M20379753 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
1348 lei
Autoeshop
9520

1348 lei
Autoeshop
9520
1.8 tdci c max 115
din categoriaCompresor AC
Cluj.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.
Vezi şi ofertele pentru: