Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor K9K 1.5 dci an fab 2003-2009 euro 4 Delphi oem cod 8200316164 Nissan Tiida compresor din dezmembrari
250 lei
VagAutoDez
637

400 lei
ModusDezmembrari
1179

Compresor ac Nissan Note 1.5 dci Euro 5 2010 2011 2012 motor K9K cod 8200953359-A SANDEN
300 lei
ModusDezmembrari
1179

Compresor AC / compresor aer conditionat Renault Megane / Clio 1,5 DCI Euro 3/ Euro 4 cod 8200 / 011
300 lei
Autoapel
2085

250 lei
VagAutoDez
637

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2, 1.5 DCI, K9K, euro 4 (id:623525)
937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor ac Renault Espace 2.0 DCI euro 3 sau euro 4 cod 8200436108 moorizare compatibila 1.9 dci 2.0 dci 2.2
220 lei
ModusDezmembrari
1179

200 lei
VagAutoDez
637

Compresor AC Dacia DUSTER 1.5 dci 2011-2018 euro 5 motor K9K cod compresor clima 8200939386-A
550 lei
ModusDezmembrari
1179

Compresor AC Renault Clio III 1.5 dci inj Delphi 2008-2015 cod piesa 8200716562 euro 4 diesel
238 lei
VagAutoDez
637

937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2, 1.5 DCI, K9K (id:595057)
937 lei
DezmaOradea
2670

275 lei
ModusDezmembrari
1179

238 lei
ModusDezmembrari
1179

Compresor Ac 8200470242 Renault Megane 1.5 dci 2003 - 2009 Compresor Clima Delphi Renault Megane II
220 lei
VagAutoDez
637

937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaOradea
2670

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2, 1.5 DCI, K9K (id:594751)
937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2,1.5 dci, K9K (id:484682)
937 lei
DezmaOradea
2670

RENAULT cod compresor clima RENAULT Espace 8200436108 euro3-4 injectie Delphi
220 lei
ModusDezmembrari
1179
1.5 dci euro 4 delphi
din categoriaCompresor AC
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.