Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2, 1.5 DCI, K9K, euro 4 (id:623525)
937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2, 1.5 DCI, K9K (id:595057)
937 lei
DezmaOradea
2670

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2, 1.5 DCI, K9K (id:594750)
937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2, 1.5 DCI, K9K (id:594750)
937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Nissan Almera 2 (N16), 1.5 DCI, K9K722 (idi:484682)
937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaOradea
2670

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet, 1.5 DCI, K9K (idi:484682)
937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Nissan Almera 2 Hatchback (N16), 1.5 DCI, K9K722 (idi:484682)
937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaAuto
17008

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Scenic 2, 1.5 DCI, K9K724 (idi:484682)
937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaOradea
2670

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Grand Scenic 2, 1.5 DCI, K9K734 (idi:484682)
937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaOradea
2670

Compresor clima Delphi, cod 8200600110, Renault Megane 2,1.5 dci, K9K (id:484682)
937 lei
DezmaAuto
17008

937 lei
DezmaOradea
2670

937 lei
DezmaOradea
2670

Compresor clima, cod 8200600110, Renault Scenic 2, 1.5 DCI, K9K734 (idi:455406)
937 lei
DezmaAuto
17008
1.5 dci euro 4 delphi
din categoriaCompresor AC
Bihor. Piesele au următoarele caracteristici: second.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.