Marcă / Model
Citroen
9
Dodge
2
Fiat
6
Ford
2
Honda
1
Mercedes
3
Nissan
1
Opel
10
Peugeot
9
Renault
30
Seat
4
Volkswagen
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

704 lei
Expertauto1
19798

704 lei
Expertauto1
19798

579 lei
Auto_farm
12554

293 lei
Auto_farm
12554

Releu bujii incandescente HONDA CIVIC VIII, CR-V II, CR-V III, FR-V 2.2D 02.05-
359 lei
Xdrive016
8819

Unitate de control,bujii incandescente RENAULT TRAFIC II caroserie (FL) (2001 - 2014) HERTH+BUSS ELPARTS 75614318 piesa NOUA
236 lei
AutopiesaRO
11493

424 lei
Pieseautodetop
3546

Releu bujii RENAULT TRAFIC II platou sasiu EL HERTH BUSS 75614318 PieseDeTop
424 lei
Pieseautodetop
3546

Unitate de control,bujii incandescente RENAULT TRAFIC II platou / sasiu (EL) (2001 - 2014) HERTH+BUSS ELPARTS 75614318 piesa NOUA
236 lei
AutopiesaRO
11493

219 lei
PieseMania
1170

Unitate de control,bujii incandescente RENAULT TRAFIC II bus (JL) (2001 - 2014) HERTH+BUSS ELPARTS 75614318 piesa NOUA
236 lei
AutopiesaRO
11493

252 lei
AutopiesaRO
11493

219 lei
PieseMania
1170

Unitate de control,bujii incandescente RENAULT CLIO (B/C57_, 5/357_), RENAULT 19 (B/C53_), RENAULT 19 limuzina (L53_) - BERU GR067
410 lei
Pieseautodetop
3546

704 lei
Expertauto1
19798

Unitate de control,bujii incandescente RENAULT TRAFIC II bus (JL) (2001 - 2014) OE 9640469680 piesa NOUA
252 lei
AutopiesaRO
11493
蛋仔派对 2025年2月8日 乳茶妹妹 新兑换码
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: