Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...



289 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor CITROEN DISPATCH (U6U) - Cod intern: W20089538 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
289 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor CITROEN DISPATCH Van (BS_, BT_, BY_, BZ_) - Cod intern: W20089538 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
289 lei
Autoeshop
9587

289 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor PEUGEOT BOXER bus (244, Z_) - Cod intern: W20089321 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor FIAT DUCATO bus (230) - Cod intern: W20089321 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor PEUGEOT BOXER caroserie (244) - Cod intern: W20089321 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor FIAT DUCATO 1,9-2,8D 94- - Cod intern: W20089321 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) - Cod intern: W20089321 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor PEUGEOT BOXER platou/sasiu - Cod intern: W20089321 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor FIAT DUCATO bus (244, Z_) - Cod intern: W20089321 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor FIAT DUCATO platou/sasiu (244) - Cod intern: W20089321 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587

Intercooler compresor CITROEN RELAY platou/sasiu (244) - Cod intern: W20089321 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
330 lei
Autoeshop
9587

330 lei
Autoeshop
9587
海底捞大学生69折怎么用
din categoriaIntercooler
Peugeot
Cluj.Intercoolerul este un radiator de racire pentru aer. Acesta este parte din sistemul de admisie. Intercoolerul se foloseste numai la motoarele turbo, racind aerul inainte ca acesta sa intre in motor. Turbina tinde sa incalzeasca aerul din admisie, asa ca acesta trece printr-un intercooler, inainte sa intre in motor. De obicei intercoolerele sunt din aluminiu si se racesc cu aer, dar exista si intercoolere racite cu apa.
Vezi şi ofertele pentru: