Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


730 lei
Pieseautodetop
3547

277 lei
Onlymania
1013

Amortizor KYB 333839 pentru CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Autoutilitar?/limuzin? spa?ioas? (
298 lei
Onlymania
1013

166 lei
Auto_farm
12554

283 lei
Auto_farm
12554

Amortizor SACHS 315 460 pentru CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Autoutilitara (, ZX Break (N2) 19931999
312 lei
AutoJoy
57

Amortizor Citroen ZX (N2), Citroen BERLINGO I caroserie (M_), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - MEYLE 11-26 623 0011
730 lei
Pieseautodetop
3547

300 lei
Onlymania
1013

Amortizor KYB 333838 pentru CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Autoutilitar?/limuzin? spa?ioas? (
306 lei
Onlymania
1013

283 lei
Auto_farm
12554

193 lei
Auto_farm
12554

Amortizor KYB 333839 pentru CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Autoutilitara (, ZX (N2) 19911999
310 lei
AutoJoy
57

179 lei
Pieseautodetop
3547

Amortizor Spate Dreapta-Stanga se potrivește. CITROEN BERLINGO-MINIVAN XSARA XSARA-HATCHBACK XSARA-KOMBI ZX ZX-HATCHBACK PEUGEOT PEUGEOT 309 I (10C, 10A), Hatchback, 10.1985 - 12.1989 Monroe 42041
193 lei
Auto_farm
12554

Amortizor Citroen ZX (N2), Citroen BERLINGO I caroserie (M_), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - SACHS 200 460
264 lei
Pieseautodetop
3547

260 lei
Auto_farm
12554

319 lei
AutoJoy
57

Amortizor SACHS 315 460 pentru CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Autoutilitara (, ZX (N2) 19911999
312 lei
AutoJoy
57

199 lei
Pieseautodetop
3547

310 lei
AutoJoy
57

Amortizor Citroen ZX (N2), Citroen BERLINGO I caroserie (M_), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - SACHS 200 463
199 lei
Pieseautodetop
3547

288 lei
AutoJoy
57

288 lei
AutoJoy
57

Amortizor KYB 333838 pentru CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Autoutilitara (, ZX (N2) 19911999
319 lei
AutoJoy
57

264 lei
Pieseautodetop
3547

Amortizor Citroen ZX (N2), PEUGEOT 306 limuzina (7B, N3, N5), PEUGEOT 309 (10C, 10A) - SACHS 170 159
226 lei
Pieseautodetop
3547
海底捞大学生69折怎么用
din categoriaAmortizoare
Citroen ZX
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.