Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


500 lei
Dezrom
2967

500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Hatchback (HN) 2.0 EcoBlue 150 cai YLDA
500 lei
FullDezromAuto
38

500 lei
Dezrom
2967

500 lei
FullDezromAuto
38

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.0 EcoBoost 100 cai B3DA
500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.0 EcoBoost 100 cai B3DA
500 lei
FullDezromAuto
38

500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Sedan (HM) 1.0 EcoBoost 101 cai B3DA
500 lei
Dezrom
2967

500 lei
Dezrom
2967

500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Hatchback (HN) 1.5 EcoBlue 95 cai
500 lei
Dezrom
2967

500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Sedan (HM) 1.5 EcoBlue 95 cai Z2DA
500 lei
FullDezromAuto
38

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV 155 cai M0DC
500 lei
Dezrom
2967

500 lei
FullDezromAuto
38

500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Hatchback (HN) 2.3 ST EcoBoost 280 cai N3DB
500 lei
Dezrom
2967

500 lei
FullDezromAuto
38

500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT 122 cai Y2DA
500 lei
FullDezromAuto
38

500 lei
Dezrom
2967

500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Sedan (HM) 1.5 EcoBoost 150 cai YZDA
500 lei
Dezrom
2967

500 lei
Dezrom
2967

500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Hatchback (HN) 1.0 EcoBoost 125 cai B7DA
500 lei
Dezrom
2967

Set amortizoare spate JX61-18080-EAF Ford Focus Mk4 Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV 155 cai M0DC
500 lei
FullDezromAuto
38
河北省2025年度面向有关院校定向招录选调生考试
din categoriaAmortizoare
Olt.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: