Preț (lei)
Vânzător

158 lei
Comnico
5264

280 lei
AlyExpressVLD
17

Releu bujii Iveco Daily 3 (2006->) 2.3 Motorina 2022, 0281003167 / 5802075976
200 lei
Danlupastean
4383

244 lei
Comnico
5264

Unitate de control,bujii incandescente FEBI BILSTEIN CITROEN JUMPER II bus 2006-2016 - 184296
278 lei
AlyExpressVLD
17

250 lei
TopTechAuto
2823

Releu bujii incandescente HITACHI CITROËN JUMPER II caroserie 2006-2016 - 132230
250 lei
TopTechAuto
2823

244 lei
Comnico
5264

Unitate de control bujii incandescente # Fiat Doblo 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 7243000 # MEAT DORIA
244 lei
Comnico
5264

145 lei
Xdrive016
8848

251 lei
AlyExpressVLD
17

Releu bujii incandescente HITACHI IVECO DAILY VI caroserie 2014-2025 - 132230
250 lei
TopTechAuto
2823

Releu bujii incandescente HITACHI IVECO DAILY VI platou / sasiu 2014-2025 - 132230
250 lei
TopTechAuto
2823
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaReleu bujii
Iveco
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: