Preț (lei)
Vânzător

268 lei
TopTechAuto
2850

517 lei
Xdrive016
8850

157 lei
Comnico
5265

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente HITACHI 132058 pentru CHEVROLET CRUZE Station Wagon (J308) 2013-2015
281 lei
Onlymania
1210

Releu bujii Chevrolet Lacetti 2005-> J200 Trapa 2.0 cdti Z20DMH 96440063
200 lei
AutoVLDpieseOpel
1350

128 lei
Xdrive016
8850

Releu bujii Chevrolet Aveo 2011-> T300 1.3 cdti 95 cp 70 kw A13DTE 55574293
80 lei
AutoVLDpieseOpel
1350

283 lei
TopTechAuto
2850

Unitate de control bujii incandescente # Chevrolet Lacetti 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 0 281 003 083 # BOSCH
157 lei
Comnico
5265

Releu bujii Chevrolet Cruze 2012-> J308 Trapa 2.0 cdti Z20DMH 96440063
200 lei
AutoVLDpieseOpel
1350

200 lei
AutoVLDpieseOpel
1350

128 lei
Xdrive016
8850

Releu bujii incandescente AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B9, A4 B9, A5, A6 C8, A7, CHEVROLET CAPTIVA, CRUZE, LACETTI, NUBIRA, CHRYSLER SEBRING, VOYAGER V 1.6 d-2.8D 10.01-
128 lei
Xdrive016
8850

157 lei
Comnico
5265

285 lei
Comnico
5265

200 lei
AutoVLDpieseOpel
1350
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaReleu bujii
Chevrolet
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: