Marcă / Model
Alfa Romeo
5
Audi
4
BMW
1
Chevrolet
4
Chrysler
5
Citroen
55
Dacia
41
Daewoo
1
Dodge
1
Fiat
139
Ford
28
Hyundai
1
Isuzu
7
Iveco
23
Jaguar
22
Jeep
44
Lancia
10
Land Rover
29
Mazda
15
Mercedes
136
Mitsubishi
56
Nissan
149
Opel
162
Peugeot
54
Renault
149
Saab
40
Seat
4
Skoda
4
Suzuki
38
Toyota
2
Volkswagen
45
Volvo
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

356 lei
TopTechAuto
2839

356 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii Nissan Qashqai / Juke / Laguna 3 / Megane 2 / Movano 8200859243
150 lei
PieseAutoParts
293

356 lei
TopTechAuto
2839

356 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI RENAULT TRAFIC III platou / sasiu (EG_) 2019-2025 - 132262
356 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI NISSAN NAVARA NP300 platou / sasiu (D23) 2015-2025 - 132262
356 lei
TopTechAuto
2839

356 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI NISSAN INTERSTAR platou / sasiu (X62B) 2021-2025 - 132262
356 lei
TopTechAuto
2839

356 lei
TopTechAuto
2839

356 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI RENAULT EXPRESS Autoutilitară/limuzină spațioasă 2021-2025 - 132261
369 lei
TopTechAuto
2839

369 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI MERCEDES-BENZ T-CLASS microbus (W420) 2022-2025 - 132261
369 lei
TopTechAuto
2839

369 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI RENAULT KANGOO III Autoutilitară/limuzină spațioasă 2021-2025 - 132261
369 lei
TopTechAuto
2839

369 lei
TopTechAuto
2839

369 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI RENAULT KANGOO III microbus 2021-2025 - 132261
369 lei
TopTechAuto
2839

308 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI FIAT DOBLO microbus (510_, 511_, 360_, 361_) 2022-2025 - 132188
308 lei
TopTechAuto
2839

308 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI JEEP RENEGADE SUV (BU, B1, BV) 2020-2025 - 132188
308 lei
TopTechAuto
2839

Releu bujii incandescente HITACHI FIAT TIPO limuzina (356_, 357_) 2020-2025 - 132188
308 lei
TopTechAuto
2839
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaReleu bujii
Radauti Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: