Marcă / Model
Alfa Romeo
3
Audi
3
Chrysler
3
Citroen
13
Fiat
13
Ford
5
Iveco
2
Lancia
3
Mercedes
3
Nissan
7
Opel
16
Peugeot
12
Renault
16
Seat
6
Skoda
3
Volkswagen
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

860 lei
Pieseautodetop
3559

442 lei
Pieseautodetop
3559

Unitate de control,bujii incandescente RENAULT TRAFIC II bus (JL), RENAULT TRAFIC II Van (FL), OPEL VIVARO caroserie (F7) - METZGER 0884002
533 lei
Pieseautodetop
3559

740 lei
Pieseautodetop
3559

Releu bujii RENAULT TRAFIC II caroserie FL HERTH BUSS 75614318 PieseDeTop
424 lei
Pieseautodetop
3559

Releu bujii RENAULT TRAFIC II platou sasiu EL HERTH BUSS 75614318 PieseDeTop
424 lei
Pieseautodetop
3559

Releu bujii RENAULT TRAFIC II caroserie FL MEAT & DORIA 7285835 PieseDeTop
453 lei
Pieseautodetop
3559

Releu bujii RENAULT TRAFIC II platou sasiu EL MEAT & DORIA 7285835 PieseDeTop
453 lei
Pieseautodetop
3559

548 lei
Pieseautodetop
3559

Releu bujii SEAT IBIZA V SPORTCOUPE 6J1 6P5 MEAT & DORIA 7285885 PieseDeTop
280 lei
Pieseautodetop
3559
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaReleu bujii
Neamt. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: