Județ
Alba
12
Arad
52
Bihor
21
Bucuresti
27
Cluj
1
Dambovita
1
Giurgiu
1
Ilfov
16
Neamt
5
Suceava
98
Timis
28
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...


Amortizor Fata Dreapta se potrivește. FIAT PANDA LANCIA YPSILON 0.9-1.3D 05.11- FIAT PANDA VAN III (312_, 519_), Van, 02.2012 - Monroe G8282
374 lei
Auto_farm
12621
![Amortizor spate AUTOBIANCHI Y10 [ 1985 - 1995 ], LANCIA Y10 (156_) [ 1985 - 1995 ] BOGE 27742F](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-spate-autobianchi-y10-1985-1995-lancia/amortizor-spate-autobianchi-y10-1985-1995-lancia-6146f1082fd20064116-0-0-0-0-0.jpg)
240 lei
ToyoParts
1838

138 lei
Autoeshop
9570

Amortizor puntea spate Stellox FIAT DUCATO caroserie (250_) 2006-2025 - 4213-9932-SX
112 lei
TopTechAuto
2839

Amortizor stanga - dreapta fata JMM00195 fiat brava tempra tipo lancia dedra delta ⭐⭐⭐⭐⭐
211 lei
PieseAutoIedera
9392

347 lei
Xdrive016
8849

216 lei
Comnico
5265

Amortizor puntea spate Stellox CITROËN JUMPER II platou / sasiu 2006-2023 - 4213-9932-SX
112 lei
TopTechAuto
2839
![Amortizor fata LANCIA YPSILON (843_) [ 2008 - 2011 ] Magneti Marelli RHA-32697-AM](https://www.pieseauto.ro/poze/amortizor-fata-lancia-ypsilon-843-2008-2011/amortizor-fata-lancia-ypsilon-843-2008-2011-6094b10832ea208ab71-0-0-0-0-0.jpg)
Amortizor fata LANCIA YPSILON (843_) [ 2008 - 2011 ] Magneti Marelli RHA-32697-AM
199 lei
ToyoParts
1838

87 lei
Pieseautodetop
3558

Amortizor LANCIA DEDRA (835), FIAT TEMPRA (159), FIAT TIPO (160) - MEYLE 226 715 0006
400 lei
Pieseautodetop
3558

310 lei
Comnico
5265

310 lei
Comnico
5265

Amortizor spate Dreapta/Stanga CHRYSLER VOYAGER V, DODGE GRAND, LANCIA VOYAGER 2.8D-3.8 10.07-
256 lei
Xdrive016
8849

Amortizor puntea spate Stellox CITROËN JUMPER II bus 2006-2023 - 4213-9932-SX
112 lei
TopTechAuto
2839

308 lei
TopTechAuto
2839

200 lei
AlyExpressVLD
17
桂林理工大学2025计算机考研录取名单
din categoriaAmortizoare
Lancia
.Amortizoarele sunt o componenta a sistemului de suspensie. Exista amortizoare pe gaz sau pe ulei, si chiar unele hidraulice reglabile. Un amortizor este format dintr-un cilindru si un piston. In cilindru este o camera de presiune cu diverse supape, care fac pistonul sa aiba un anumit joc, in functie de tipul amortizorului: sport, normal, reglabil, etc. Amortizoarele se schimba in general in pereche, ambele de pe o punte, sau toate 4 de preferat, atunci cand au pierderi de lichid.
Vezi şi ofertele pentru: